AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Jeg skal i en konfirmasjon til helgen, og tenkte å ha hvite jeans. Synes hvite jeans er mer "fin bukse" enn blå eller hva tenker dere? Anonymkode: b2a99...34c
Gjest Loublover Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Style du det med fin overdel og sko, så er innenfor med jeans, både hvite og blå, i konfirmasjon synes jeg😊
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 Man bruker noe annet enn jeans i konfirmasjon med mindre man har noen veldig gode grunner til det. Anonymkode: 0ef7d...913 7
flusa Skrevet 25. mai 2022 #4 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg skal i en konfirmasjon til helgen, og tenkte å ha hvite jeans. Synes hvite jeans er mer "fin bukse" enn blå eller hva tenker dere? Anonymkode: b2a99...34c Såklart du kan bruke hvite jeans🤗 Kle deg i det du føler deg komfortabel i, det vil gjøre at du ser mer attraktiv ut enn dersom du kler deg i noe du ikke liker. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #5 Skrevet 25. mai 2022 Jeg et helt for å kle seg i noe man er komfortabel i, men du burde finne noe som et innafor kleskoden. Jeans er ikke det, uansett farge. Anonymkode: 2099e...bd7 8 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #6 Skrevet 25. mai 2022 Nei, overhodet ikke jeans i en konfirmasjon. Uansett farge. Dette er en festanledning, da kler du deg deretter. Pene bukser, utenom jeans, med noe pent til kan til nød gå. Men nei ikke jeans. Anonymkode: 8ea75...2f3 4
Sinte-my Skrevet 25. mai 2022 #7 Skrevet 25. mai 2022 Ville heller funnet dressbukse eller annen lignende penbukse. Jeans er hverdagstøy, og konfirmasjon er en festanledning. 5
Daria Skrevet 25. mai 2022 #8 Skrevet 25. mai 2022 Nei, bare nei, med mindre det har blitt understreket at det er en usedvanlig uformell kleskode. Av og til må man ta mer hensyn til anledning enn egen komfort - det er ikke alltid "Det viktigste er at jeg føler meg vel og er der"-argumentet holder. Jeg ville faktisk blitt oppriktig lei meg om noen kom i jeans og annet hverdagstøy i en av mine store feiringer - det sier kanskje klart at man ikke gidder å anstrenge seg. Voksne mennesker klarer å være iført penklær noen timer. 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #9 Skrevet 25. mai 2022 Jeg elsker hvite jeans og pynter de gjerne opp i uformelle anledninger. Men i konfirmasjon hadde jeg aldri brukt hvite jeans. Pene ja, men de er like mye jeans fordet. Anonymkode: 8dab3...6b9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå