Gå til innhold

Hvite jeans i konfirmasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i en konfirmasjon til helgen, og tenkte å ha hvite jeans. Synes hvite jeans er mer "fin bukse" enn blå eller hva tenker dere?

Anonymkode: b2a99...34c

Videoannonse
Annonse
Gjest Loublover
Skrevet

Style du det med fin overdel og sko, så er innenfor med jeans, både hvite og blå, i konfirmasjon synes jeg😊

AnonymBruker
Skrevet

Man bruker noe annet enn jeans i konfirmasjon med mindre man har noen veldig gode grunner til det. 

Anonymkode: 0ef7d...913

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg skal i en konfirmasjon til helgen, og tenkte å ha hvite jeans. Synes hvite jeans er mer "fin bukse" enn blå eller hva tenker dere?

Anonymkode: b2a99...34c

Såklart du kan bruke hvite jeans🤗

Kle deg i det du føler deg komfortabel i, det vil gjøre at du ser mer attraktiv ut enn dersom du kler deg i noe du ikke liker.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg et helt for å kle seg i noe man er komfortabel i, men du burde finne noe som et innafor kleskoden. Jeans er ikke det, uansett farge.

Anonymkode: 2099e...bd7

• Liker 8
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, overhodet ikke jeans i en konfirmasjon. Uansett farge. Dette er en festanledning, da kler du deg deretter. 

Pene bukser, utenom jeans, med noe pent til kan til nød gå. Men  nei ikke jeans. 

Anonymkode: 8ea75...2f3

• Liker 4
Skrevet

Ville heller funnet dressbukse eller annen lignende penbukse. Jeans er hverdagstøy, og konfirmasjon er en festanledning. 

• Liker 5
Skrevet

Nei, bare nei, med mindre det har blitt understreket at det er en usedvanlig uformell kleskode.

Av og til må man ta mer hensyn til anledning enn egen komfort - det er ikke alltid "Det viktigste er at jeg føler meg vel og er der"-argumentet holder. Jeg ville faktisk blitt oppriktig lei meg om noen kom i jeans og annet hverdagstøy i en av mine store feiringer - det sier kanskje klart at man ikke gidder å anstrenge seg. Voksne mennesker klarer å være iført penklær noen timer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker hvite jeans og pynter de gjerne opp i uformelle anledninger. Men i konfirmasjon hadde jeg aldri brukt hvite jeans. Pene ja, men de er like mye jeans fordet.

Anonymkode: 8dab3...6b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei😆

Anonymkode: 5909e...c31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...