Sannhetsøkende Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 (endret) Slettet da jeg er redd vedkommende kan finne dette innlegget Endret 27. mai 2022 av Sannhetsøkende For å ikke bli gjenkjent
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Hadde jo ikke vært bedre om den gjengen der var norske, engelske eller belgiere heller, akkurat. Himmel og hav. Anonymkode: ca981...f1f 4
ops2 Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 (endret) Så hun koser seg med at to unge menn vil ha henne? Jeg kan jo skjønne at hun nyter det. Men i herrens navn... med den aldersforskjellen så skjønner jo alle med to hjerneceller at det er pengene hennes hele familien vil suge ut av henne. Noen damer ser bra ut som femti, men jeg tviler på at venninna di ser ut som Elizabeth Hurley. Har hun ikke noen selvrespekt? Er ung k*k så bra at hun vil fortsette slik, så synes jeg hun fortjener å miste pengene sine. Endret 24. mai 2022 av ops2 3 1 2
Sannhetsøkende Skrevet 24. mai 2022 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2022 (endret) Hun skal hjem, er det kun på ferie nå. Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 25. mai 2022 av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 Sannhetsøkende skrev (1 time siden): Hun skal hjem, er det kun på ferie nå. ok, men jeg skjønner fremdeles ikke hvem som er så dumme eller naive at de biter på noe sånt. Anonymkode: 39d28...971 1 1 1
Sannhetsøkende Skrevet 24. mai 2022 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ok, men jeg skjønner fremdeles ikke hvem som er så dumme eller naive at de biter på noe sånt. Anonymkode: 39d28...971 En som har opplevd omsorgssvikt. Men må ta vare på seg selv uansett. Er mange kvinner som har vært utsatt for de gutta der. De ønsker et bedre liv og bruker kvinner fra land med bedre levevilkår som et springbrett for å få det bedre selv. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #8 Skrevet 24. mai 2022 En bekjent av en bekjent gikk på det lureriet. Hun giftet seg med en ung tykisk mann, solgte masse eiendeler og satset. En dag dro hun ned for å overraske ham og fersket ham men en annen norsk dame. Han lurte dem begge for penger, viste det seg. Hun ble knust og ydmyket, alle i Norge visste jo om ekteskapet og trodde dette var The One. men venninnen din må vel bare erfare det selv, dessverre. uff så vondt å “se” på dette. Håper hun våkner opp! Anonymkode: 7279f...fbe 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #9 Skrevet 24. mai 2022 Disse er da ikke tyrkere, men kurdere. Kurdere kan være ganske dramatiske og rote med penger, slik som disse. Kjæresten min er kurder og han blir stadig mast på av broren sin om å låne ham penger, når han er i Kurdistan vil familien ha gaver etc. Din venninne har selvsagt ikke ansvar for økonomien til en familie hun ikke en gang er giftet inn i. At begge brødre sier de vil ha henne, er bare dramarama. Btw, det er mulig å få noe arbeidsledigstrygd i Tyrkia, men det er ikke så god dekning som i Norge. En mangler også sykerettigheter når en står uten jobb, fordi mye av dette kommer fra forsikring som arbeidsgiver tar opp, som i USA. Mange i Tyrkia har slitt økonomisk under pandemien. Så at de har dårlig økonomi, er trolig reelt. Kurdere flest er muslimer, og ser på den eldste mannen som hovedforsørger, dvs guttenes far - IKKE guttene selv. At faren vil låne 30.000 NOK av din venninne hører ingen steder hjemme. Det sier seg jo selv at han trolig ikke kan betjene et så stort lån. Den summen tilsvarer mange månedslønner i Tyrkia. Hun kan gjerne kjøpe gutten sko om hun har råd. Men hun skal selvsagt ikke forsørge ham, eller bli dratt inn i lånevirksomhet til familien. Anonymkode: 1fa80...a3a 1
Mustang Skrevet 25. mai 2022 #10 Skrevet 25. mai 2022 Er det ingen grenser for hvor dum det er mulig å være?🙄 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #12 Skrevet 25. mai 2022 De vil ikke ha henne, de vil ha pengene hennes. Når "gjelda" er nedbetalt er det en av to ting som skjer: De blir drittsekkee og dropper henne, eller de går etter oppholdstillatelse i Norge. Anonymkode: 03643...46e 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #13 Skrevet 25. mai 2022 Ei til som går i fella.. Anonymkode: ae685...904
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #14 Skrevet 25. mai 2022 Synes det er dumt og naivt å kalle disse damene naive. Det er jo alltid noe bak, en diagnose, noe dysfunksjonelt... Anonymkode: c5661...7bc
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #15 Skrevet 25. mai 2022 Dette har jo ingenting med tyrkisk kultur å gjøre. Dette er reinspikka lureri, og at damer ikke skjønner det, er meg en gåte. Alle lamper blinker! Anonymkode: 0cae7...584 2
Perelandra Skrevet 25. mai 2022 #16 Skrevet 25. mai 2022 Tråden er ryddet for nedsettende innhold. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #17 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette har jo ingenting med tyrkisk kultur å gjøre. Dette er reinspikka lureri, og at damer ikke skjønner det, er meg en gåte. Alle lamper blinker! Anonymkode: 0cae7...584 Stemmer, kurdere har ikke så mye med tyrkisk kultur å gjøre. Anonymkode: 1fa80...a3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå