Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! PP1, ikm i går. Negativ test i dag. Har aldri vært forsinket tidligere. Er det fortsatt håp? En del murring, det pleier jeg ikke å ha før etter at mensen har kommet. Noen som har erfaring med positiv test etter ikm? Hilsen Forvirret. 

Anonymkode: 60981...0f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håpet er ikke ute før mensen dukker opp😊 men er du sikker på når el var, feks via testing eller temping? Hvis ikke så kan den jo ha vært litt senere enn du tror. 😊

Anonymkode: 50a04...d12

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Håpet er ikke ute før mensen dukker opp😊 men er du sikker på når el var, feks via testing eller temping? Hvis ikke så kan den jo ha vært litt senere enn du tror. 😊

Anonymkode: 50a04...d12

Takk for svar! 😊 Nei, testet ikke etter el denne gangen. Skal gjøre det neste pp eventuelt. Bare så rart at jeg er forsinket akkurat denne måneden 😅

AnonymBruker
Skrevet

I de aller fleste tilfeller er det ikke mensen som er forsinket, men eggløsningen som skjedde senere enn antatt, dermed er det lurt å teste etter eggløsning. I tillegg kan det gå alt fra mindre enn et døgn til nesten to døgn før eggløsning skjer etter positiv eggløsningstest, så det er alltid litt slimgringsmon her. Det beste tipset i verden: kjøp eltest fra billigtest.no (babyplan sine billig strimler) og kjøp gjerne 20-50 pakkers. Det er lurt å teste hver kveld imellom 17-20 hvor du ikke har tisset på 3-4 timer i opptil en uke før forventet eggløsning og frem til du får den. Og husk at du er mest sannsynlig å

lykkes ved å ha sex annenhver dag-hver dag i den fertile perioden (altså en uke før og frem til dagen etter positiv eggløsningstest). Det er oppskriften på suksess til å få baby. Lykke til!

Anonymkode: 140f6...04e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I de aller fleste tilfeller er det ikke mensen som er forsinket, men eggløsningen som skjedde senere enn antatt, dermed er det lurt å teste etter eggløsning. I tillegg kan det gå alt fra mindre enn et døgn til nesten to døgn før eggløsning skjer etter positiv eggløsningstest, så det er alltid litt slimgringsmon her. Det beste tipset i verden: kjøp eltest fra billigtest.no (babyplan sine billig strimler) og kjøp gjerne 20-50 pakkers. Det er lurt å teste hver kveld imellom 17-20 hvor du ikke har tisset på 3-4 timer i opptil en uke før forventet eggløsning og frem til du får den. Og husk at du er mest sannsynlig å

lykkes ved å ha sex annenhver dag-hver dag i den fertile perioden (altså en uke før og frem til dagen etter positiv eggløsningstest). Det er oppskriften på suksess til å få baby. Lykke til!

Anonymkode: 140f6...04e

Tusen takk, dette skal jeg ta med meg videre 😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det med deg?☺️ Var du gravid eller kom mensen?

Anonymkode: efc6f...c24

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Mensen kom til slutt. Første gang jeg har opplevd at den kommer så sent, normal syklus er 28 dager. Skal teste ut eltester neste gang 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...