AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Jeg har fått meg profil på Happn og Tinder. Er dette apper kun for treningsgale friluftslivsmennesker? Alle har naturbilder eller treningsbilder. Hvor finner jeg de andre? Anonymkode: 5af48...5b7 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Hahaha jeg er enig, jeg liker å gå tur og holde meg i form og sånt, men alle der inne ser jo helt maniske ut 😄 Anonymkode: d3140...81f 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 Neida, du legger bare bedre merke til dem. Jeg har skrevet at jeg kun liker tur dersom veien er flat, solen er fremme, temperaturen er på plussiden og det er godt med Kvikk lunsj i sekken💪 Anonymkode: 99191...784 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #4 Skrevet 24. mai 2022 Tja menn som ikke har masse friluftsbilder får stort sett ingen likes. Derfor må alle ha det, ellers er det håpløst. Så er ikke så sikkert alle er så genuint interesserte Anonymkode: 3b873...d85
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tja menn som ikke har masse friluftsbilder får stort sett ingen likes. Derfor må alle ha det, ellers er det håpløst. Så er ikke så sikkert alle er så genuint interesserte Anonymkode: 3b873...d85 Jeg tør ikke like de som er helt ekstreme, de passer jeg jo ikke med 😅 Anonymkode: d3140...81f 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tør ikke like de som er helt ekstreme, de passer jeg jo ikke med 😅 Anonymkode: d3140...81f Samme her. Blir nesten sliten av å se på alle bildene. Og alle samtaler handler om alt de har trent idag, noe jeg driter i. Anonymkode: 5af48...5b7 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #7 Skrevet 24. mai 2022 Er ikke på noen dating apper, men har forstått at bilder fra trening, fjelltur, i grupper, fisketur er helt forbudt hvis du vil ha "likes". Hva gjenstår da egentlig? Anonymkode: 3ec96...766
-Missi- Skrevet 24. mai 2022 #8 Skrevet 24. mai 2022 De er nok der de og😊jeg har profil på litt mer seriøs side og ser faktisk etter turkompis! Tro det eller ei men er mange som lyver gitt eller rettere sagt overdriver sin tur interesse og legger ut det ene bildet i fjor når de gikk en tur. Jeg skulle på tur date med en fyr. Det regnet den dagen så jeg sendte melding og spurte om han fortsatt ville gå tur pga været. Joda været var null problem for han var friluftsmann han! Dette var i korona så jeg var på mye tur dater. Jeg tenkte kult sporty fyr! Pakket tursekk og tok på regntøy og støvler. Møtte han på togstasjonen det plasket ned og blåste fra alle kanter 😂 Hva møtte meg? Jo en mann i jeans med lyse spisse skinnsko, og åpen skinnjakke en sånn som ikke kan lukkes😂😂 jeg lo godt inni meg skal jeg si deg! Det morsomme av alt er at han ble med på turen han! Altså normalt blir jeg sur om en fyr lyver men dette var bare komisk. Løypa jeg hadde lagt opp til til 2 timer og jeg fikk i han litt varm kaffe jeg hadde med på termos. Tror ikke han lyver igjen til en tur interessert jente men satan så morsomt minne jeg sitter igjen med 😂😂 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå