AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Ja, jeg blir helt matt av de som hele tiden tar jobber som et springbrett, videreutdanner seg, jobber og står på. De som det virker som om hele tiden jager og tilsynelatende aldri blir fornøyd. De skal få til alt! Og de skal hele tiden klatre i karrieren sin. Jeg mener det virkelig er et usunt jag. Livet er så mye mer enn karriere og jobb. Jeg har en enkel jobb jeg trives med og håper jeg snart kan begynne å jobbe deltid. Da får jeg mer fritid og kan bruke tiden på det jeg vil gjøre. Hva syns du? Syns du de som hele tiden må prestere og som alltid er på jakt etter en ny og bedre stilling, er slitsomme folk? Anonymkode: 0c25d...662 16 2 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 24. mai 2022 Jeg synes sånne som deg - som tror at du sitter på fasiten på hva som er et bra liv - er slitsomme. Folk er forskjellige vettu Anonymkode: 3784d...adb 78 4 13
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 Ja tildels enig, dvs jeg ser ikke ned på de, jeg bare skjønner ikke hvordan de orker å la jobben definere nesten hele livet sitt. Anonymkode: db8b8...f8d 13
nordlending Skrevet 24. mai 2022 #4 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og de skal hele tiden klatre i karrieren sin. Noen må da være ledere, hvis ikke ramler jo bedriftene sammen. Man kan fint "jage" på jobb uten at det trenger å gå ut over andre ting. 8 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 Folk er forskjellige og har ulike prioriteringer i livet. Forstår begge sider. De som har jobber som de virkelig elsker og brenner for, som føler at de får brukt hele seg, vil kanskje være mer karriereorienterte. Og folk som er veldig opptatt av status og penger. De folka forstår jeg ikke så godt. Så fint at du er fornøyd med livet 😊 Anonymkode: 117f4...ef9 2 1