AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Jeg har en sofa, jeg aner ikke hvor den er kjøpt (den fulgte med i huset vi overtok). En helt vanlig, liten hjørnesofa med løse ryggputer Vi har ikke mulighet til å kjøpe en ny sofa, men trekkene på denne begynner å gå i oppløsning. Spesielt det i hjørnet hvor glidelåsen er ødelagt og trekket må legges på plass med tvang hver dag Finnes det en billigere løsning fra til vi kan kjøpe ny sofa? Trekk man kan kjøpe og ha over iallfall sitteputene eller noe Anonymkode: d2b8c...da6
Kvinne_med 3 barn Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har en sofa, jeg aner ikke hvor den er kjøpt (den fulgte med i huset vi overtok). En helt vanlig, liten hjørnesofa med løse ryggputer Vi har ikke mulighet til å kjøpe en ny sofa, men trekkene på denne begynner å gå i oppløsning. Spesielt det i hjørnet hvor glidelåsen er ødelagt og trekket må legges på plass med tvang hver dag Finnes det en billigere løsning fra til vi kan kjøpe ny sofa? Trekk man kan kjøpe og ha over iallfall sitteputene eller noe Anonymkode: d2b8c...da6 Send bilde av den på epost til møbelkjedene du kommer på; feks Skeidar, Bohus osv og spør om de kan hjelpe? Legg ved mål på putene og sofaen også👍🏻
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 Kvinne_med 3 barn skrev (2 minutter siden): Send bilde av den på epost til møbelkjedene du kommer på; feks Skeidar, Bohus osv og spør om de kan hjelpe? Legg ved mål på putene og sofaen også👍🏻 Ja det kan jeg jo prøve på 😃 Anonymkode: d2b8c...da6
Amossa Skrevet 24. mai 2022 #4 Skrevet 24. mai 2022 De fleste møbelprodusenter selger ikke løse puter, og å få en sofa trukket om, koster oftest mer enn å kjøpe ny. Sjekk på finn.no og på kjøp/salg-sider på sosiale media. Du vil bli overrasket over hvor mye bra og billig du finner der.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 Amossa skrev (4 minutter siden): De fleste møbelprodusenter selger ikke løse puter, og å få en sofa trukket om, koster oftest mer enn å kjøpe ny. Sjekk på finn.no og på kjøp/salg-sider på sosiale media. Du vil bli overrasket over hvor mye bra og billig du finner der. Jeg tenkte i utgangspunktet ikke å kjøpe nye puter eller trekke om, men om det fantes noe billig trekk man kan ha over eksisterende puter Anonymkode: d2b8c...da6
Amossa Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tenkte i utgangspunktet ikke å kjøpe nye puter eller trekke om, men om det fantes noe billig trekk man kan ha over eksisterende puter Anonymkode: d2b8c...da6 Forstår. Hadde det enda vært en Ikea-sofa, for da lar sånt seg gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå