Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på to julebord i år, og gleder meg! Har invitasjon til tre, men to av dem kræsjer...

Har aldri hatt jobber som har hatt julebord før (har vært vikar på skoler og musikkskoler og slikt, og de blir jo aldri inviterte...). Så dette er STORT for meg! Ett av dem er for den vanlige hovedjobben min, og der er det litt pent og ordentlig, og det andre er for helge/av og til-jobben min der folk er unge på min alder og det kommer til å ta av!!! Masse drikke...Og god mat... juhu! :heiajente:

Nå må jeg finne et FLOTT julebordantrekk som gjør inntrykk!!!

Flere som gleder seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg skal nok ikke.

Jeg kan gå med min jobb, men gjør det ikke. Det er MANGE som "tilhører" det julebordet, og ikke så mnge som går, men det blir mange likevel altså, og det er en skikkelig rølpefest utfra hva det har blitt meg fortalt, så jeg gidder ikke.

Savner uansett ikke tanken, så det gjør meg ikke noe å velge å la være å betale for å gå på en fest der andre skal bli fulle. (ettersom jeg jobber i staten og vi betaler julebordet selv, og jeg ikke drikker... )

Skrevet

Ja, det bler nok julebord på meg iår ja. Har værtfall vært på julebord de siste årene. Siden vi har vært så få har det egentlig vært mer koselig enn gøy - men nå er vi 5-6 ganger så mange ansatte så i år blir det nok full fres.

Ellers skal vi holde vennejulebord her hjemme. Og i romjulen skal jeg ha hele venninnegjengen her på middag og fest, så det blir jo ett slags julebord det også. :nisse:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg orker ikke å gå på det med jobben. Er drita lei av jobben, og det er flere avdelinger som har julebord sammen. I en annen avdeling jobber gammel-samboeren, og å møte han frister ikke. Men det blir et venne-julebord også, regner jeg med, og det vil jeg gå på. :)

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Jaa, jeg skal på to :hoppe::hoppe: Gleder meg

PÅ jobben her blir det både fint og litt rölpete, sånt jeg liker det ;-)

På jobben til mannen blir det koselig og massevis av god svensk julemat :) Joho!!!

Så göy å prate og bli kjent med folk utenfor jobbpraten, det er jo noe av det hyggligste.

Skrevet

Ja, skal på ett, kanskje to.

Julebordet på jobben er heldigvis (?) mens jeg er på ferie.

Skrevet

Nei, jeg skal ikke på julebord, synes julebord er kjedelig.

Skrevet

Helt enig, julebord er ikke noe jeg roper hurra for.

En avslutningsjulemiddag med medstudenter og gode venner derimot, det skal jeg på.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg har vært på julebord jeg :)

Det var i hvertfall ikke vårt julebord :-D

Skrevet

I år blir det ingen julebord på meg. Rett og slett fordi jeg skal på ferie :hoppe:

Gjest GreenSky
Skrevet

Da må du drikke mer øl! :ler:

Gjest Lilleulv
Skrevet

jeg vet ikke :( kan ikke drikke, og mest sannsynlig ikke spise maten vi får servert heller... i tillegg har jeg gått ned 10 kg og har ikke så lyst til å vise meg i kjole.... :sjenert:

Skrevet

Skal på julebord. Jobber i familiebedrift, så det blir jo som en vanlig middag nesten ;)

Skrevet

skal på et med jobben, er forresten første gang det er ordentlig julebord på de 4 årene jeg har jobbet der.

og så håper jeg det blir et kg julebord

Skrevet (endret)

Hei , endelig ble det julebord på deg Solei Noir :klem: Du får kose deg skikkelig, og for å svare på spørsmålet ditt; Jeg vet ikke , mulig jeg drar på et i Trondheim, på den gamle jobben hvor jeg fortsatt jobber litt innimellom :klem:

Endret av foxylady
Skrevet

Niks, ingen julebord på meg. Har vært på noen med jobb, men jeg har egentlig ikke sansen for det.

Ikke er jeg så glad i den tunge tradisjonelle julematen heller.

Liker bedre å gå ut og spise og prate med venner på en god restaurant, også i førjulstiden.

Skrevet

Ja, jeg skal kanskje på ett, kanskje to. De faller på samme helg, og julebordet med jobben til sambo innebærer at vi må reise bort. Hvis vi reiser på fredag, kan ikke jeg være med på julebordet med min jobb, men hvis vi reiser på lørdag blir det to julebord på samme helg.. Gleder meg litt! :)

Skrevet

Julebordet på jobben, og det tradisjonelle venninnejulebordet har havnet på samme dato i år, så det blir kunn venninnejulebord på meg i år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...