AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Del Skrevet 24. mai 2022 Jeg har så vanvittig lyst på fine, veltrente armer og jeg er usikker på hvor jeg skal starte. De siste månedene har jeg trent flere ganger i uka og gått fra å bruke manualer på 4 kg på biceps til 12 kg (curl). De musklene har vokst tydelig og jeg kjenner meg også sterkere, men jeg føler ikke at jeg har noen progresjon på de andre musklene rundt. Er det noen konkrete øvelser som er gode for å bygge synlige armmuskler med en høvelig rask progresjon? Trener for helse og funksjon men nå merker jeg at det hadde vært gøy å pushe meg til at jeg føler at det ser litt bra ut også 😅 Anonymkode: be080...6ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 24. mai 2022 #2 Del Skrevet 24. mai 2022 Dips og franskpress er fint for å bygge triceps, ellers lønner det seg å gå for mer compound-øvelser enn å bare trene konkret en muskel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Del Skrevet 24. mai 2022 Tenker du på resten av musklene på armene? Har du tilgang til å trene med kabel? Det gjorde susen for min del, da får man mer motstand begge veier. Øvelser jeg har på armer (kabel, men kan også gjøres med manualer) er: Triceps press Hammercurl Franskpress Biceps curl Kjempe morro å se fremgang 😁 Anonymkode: d22d6...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krislok Skrevet 26. mai 2022 #4 Del Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 24.5.2022 den 16.48): Tenker du på resten av musklene på armene? Har du tilgang til å trene med kabel? Det gjorde susen for min del, da får man mer motstand begge veier. Øvelser jeg har på armer (kabel, men kan også gjøres med manualer) er: Triceps press Hammercurl Franskpress Biceps curl Kjempe morro å se fremgang 😁 Anonymkode: d22d6...30e Jeg driver også og setter sammen et program nå for tida. Hvor ofte ofte trener du dette opplegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #5 Del Skrevet 26. mai 2022 Synlige muskler handler i hovedsak om fettprosent. Det er heller ikke alle som har genetikk til å få veldig markerte armer. Anonymkode: 6b64d...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå