AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Trenger tips til en god frokost som holder meg mett utover dagen/til lunsj, altså hvertfall 3-4 timer😅 Anonymkode: a7201...c52
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 - 1 dl store havregryn - 1 ss chia frø - 1 ts kanel - 1 dl kokosmelk - 1 dl vann Topping: Peanøttsmør og cashewnøtter Slik gjær du 1. Bland alle de tørre ingrediensene i en krukke med lokk. 2. Mål opp kokosmelk og vann. Rør grøten godt sammen og sett på lokket. 3. La grøten stå i kjøleskapet til neste morgen.. Er den for tykk kan du tilsatte litt vann så den blir i den konsistensen du ønske 4. Topp med peanøttsmør og cashewnøtter Anonymkode: 4c4a9...ccc 1
Vampyrina Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 Proteinrundstykker! 1 stk holder meg lett mett i minst 3 timer.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 Generelt ting med mye proteiner og ting som ikke øker blodsukker noe særlig. Egg og bacon skriver jeg under på, metter godt! Anonymkode: 9e144...220 1
Gjest Ghostface Skrevet 24. mai 2022 #7 Skrevet 24. mai 2022 (endret) Det sies at stekt egg er mettende, men det synes ikke jeg. Endret 24. mai 2022 av Ghostface
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #8 Skrevet 24. mai 2022 https://www.gymgrossisten.no/protein-og-oat-breakfast-shake-750-g/5532-061R.html Bruker dette. Anonymkode: 68d38...0a4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #10 Skrevet 25. mai 2022 Jeg syns havregrøt er mettende, men jeg må ha adskillig mer enn den porsjonen som er beskrevet over. Dobbelt så mye, tipper jeg. Jeg dropper peanøttsmør på toppen, så det er ikke sikkert det blir så mye mer kalorier, bare mer mettende. Anonymkode: 0dfdc...436
Daisy-love Skrevet 25. mai 2022 #11 Skrevet 25. mai 2022 Jeg lager kjøleskapsgrøt med proteinpulver i. Lager av havregryn, chiafrø, soyaproteinpulver med vaniljesmak, soyamelk, og søter mer med karamelldråper fra Tights (Monster, og flytende, kunstig søtning). Topper med bær før jeg spiser det. Har gjerne noe til også ved behov, som proteinrikt pålegg, sukkererter, eller annet. Kjøleskapsgrøten metter en god del, men tar et fat med noe til om jeg vet det er lenge til mat.
Embla Othea Skrevet 25. mai 2022 #12 Skrevet 25. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 24.5.2022 den 10.12): Trenger tips til en god frokost som holder meg mett utover dagen/til lunsj, altså hvertfall 3-4 timer😅 Anonymkode: a7201...c52 Her en liste over proteinrike og derfor mettende måltider som passer til frokost, lunsj og kvelds: Havregrøt + hardkokte egg Proteinhavregrøt Bakt havregrøt Gresk yoghurt med bær og granola\ nøtter Cottage cheese med bær og nøtter Egg- og tunfisktoast Egg- og avocadotoast Kalkun- og avocadotoast 1 fullkornsskive med peanøttsmør Peanøttsmør- og banantoast Hardkokte egg med avocado Eggerøre med avocado Chiapudding Mandelmelbrød med proteinrikt pålegg Knekkebrød med proteinrikt pålegg Proteinsmoothie Grønn smoothie Smoothiebowl Riskaker med peanøttsmør Ulike salater med protein (fisk, kjøtt eller egg) Posesupper med protein (fisk, kjøtt eller egg) Hardkokte egg med ost, grønt og cherrytomater Eggemuffins i mikroen Speltlompewraps Salatwraps Endret 25. mai 2022 av Embla Othea 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #13 Skrevet 25. mai 2022 Jeg er mett flere timer av ett hardkokt egg og en ristet skive med skinke og et tykt lag italiensk salat. Gjerne også et glass biola, melk eller juice til for ekstra næring. (De som trenger mer kan jo ta to egg eller to skiver, f.eks). Anonymkode: d4c14...e1c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #14 Skrevet 25. mai 2022 Egg er det absolutt beste! Kjøtt, ost og avokado også. ( litt nysgjerrig på hvordan de som foreslår banan og juice opplever det som noe som holder dem mett lenge..) Grovt knekkebrød med egg, kjøtt, ost, avokado cottagecheese med litt nøtter ( og bær for smak og vitaminer) eggerøre. Anonymkode: 46c9b...78e
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #15 Skrevet 25. mai 2022 I dag spist jeg 2 ryvita dark knekkebrød, 2 egg og kaviar. Og 1 gulrot. HOldt meg mett lenge, måtte drøye lunsjen litt i dag Anonymkode: a061e...cdc
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #16 Skrevet 25. mai 2022 Jeg blir faktisk mer sulten av å spise frokost! Spiser jeg frokost, er jeg dausulten igjen lenge før lunsj. Samma hva jeg spiser, enten det nå er mye protein, fullkorn, osv osv. Etter at jeg sluttet spise frokost, og heller kun tok en stor kopp kaffe, klarer jeg meg helt fint til lunsj uten å bli sulten. Det er en del som er sånn, jeg har flere som sier det samme. Mens andre MÅ ha frokost. Har du prøvd å gå uten frokost og se hva som skjer? Anonymkode: 72f01...585 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #17 Skrevet 26. mai 2022 Jeg er ofte på jobb kl 0630, og spiser mitt første måltid kl 11. Før det har jeg kun drukket kaffe. Så spiser jeg middag ca kl 16. Etter det er det evt kaffe og vann. Alt etter hva som var middagen, kan det skje at jeg spiser et par knekkebrød til kvelds, med det er unntakene Anonymkode: 4b40a...1f0
Roci Skrevet 27. mai 2022 #18 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 25.5.2022 den 13.25): Jeg blir faktisk mer sulten av å spise frokost! Spiser jeg frokost, er jeg dausulten igjen lenge før lunsj. Samma hva jeg spiser, enten det nå er mye protein, fullkorn, osv osv. Etter at jeg sluttet spise frokost, og heller kun tok en stor kopp kaffe, klarer jeg meg helt fint til lunsj uten å bli sulten. Det er en del som er sånn, jeg har flere som sier det samme. Mens andre MÅ ha frokost. Har du prøvd å gå uten frokost og se hva som skjer? Anonymkode: 72f01...585 Samme her Har sluttet å ha mageknip og sure oppstøt også etter at jeg droppet frokost. Tror rett og slett ikke kroppen min er klar til å ta i mot mat tidlig om morgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå