Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser mye yngre ut for alderen. Er kjekk og. Men mange jenter har rigide alderskrav. Så det utelukker et stort marked for meg. Siden det uansett bare er snakk om sexdates/fuckfriend er det ikke så farlig å legge av noen år på alderen?

Anonymkode: 08a09...04e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rødt flagg

Anonymkode: 0e179...0a0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt sur om jeg fant ut at noen løy om dette til meg 

Anonymkode: fd86f...9c1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke greit. Hvis en kvinne har en personlig aldersgrense på 40, og du lyver om å være under den for å kunne ha sex med henne så kan det regnes som overgrep fordi du lyver på hennes premisse til samtykke.

Anonymkode: cc2db...2cb

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke OK å lyve på alderen, og det tenker jeg du vet selv også.

Anonymkode: bf8db...22d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er for det første ganske lett å finne ut, og du ser neppe så ung ut som du tror. Jeg har møtt flere menn som har gjort dette, og felles for dem alle er at de har et fullstendig urealistisk bile av hvordan de ser ut. Du ser ut som alderen din, bestefar, ei det. 

Anonymkode: a519a...dca

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

.Siden det uansett bare er snakk om sexdates/fuckfriend er det ikke så farlig å legge av noen år på alderen?

Jo det er det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kun for sex tenker jeg det er innafor. Er jo ikke som om dere skal date. Hadde jeg vært singel og søkte sex, hadde jeg gjort det samme selv

Anonymkode: b44a8...817

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ja, kun for sex tenker jeg det er innafor. Er jo ikke som om dere skal date. Hadde jeg vært singel og søkte sex, hadde jeg gjort det samme selv

Takk for fint svar. Da gjør jeg det👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ser mye yngre ut for alderen. Er kjekk og. Men mange jenter har rigide alderskrav. Så det utelukker et stort marked for meg. Siden det uansett bare er snakk om sexdates/fuckfriend er det ikke så farlig å legge av noen år på alderen?

Ærlighet varer lengst. Du er nok best tjent med å si sannheten. Så slipper du å ljuger og komme oppi ukomfortable situasjoner.

• Liker 1
Skrevet

Bli kjent som noen som lyver på alderen for sex, folkens....

AnonymBruker
Skrevet

Man er bra desperat når man må juge for å klare å få sex. La meg gjette; du bruker heller ikke kondom fordi du regner med at dama bruker p-piller? 😆

Anonymkode: d373c...fbf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
O.G. skrev (Akkurat nå):

Skikkelig flott søknad😁 En kvalitetsperson, en som virkelig lytter til og respekterer  andre. Dritpatetisk

Anonymkode: cc1d6...a13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
O.G. skrev (2 minutter siden):

Også!? de skal kun treffes for sex også ikke møtes igjen. Ser ikke problemet og hadde gjort det samme selv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skikkelig flott søknad😁 En kvalitetsperson, en som virkelig lytter til og respekterer  andre. Dritpatetisk

Skjønner han godt jeg. Dette gjelder bare sex så.. Ikke som om de skal se hverandre i øynene og fortelle om hverandres liv....

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun som skal pule han der må ta et digert tap.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Også!? de skal kun treffes for sex også ikke møtes igjen. Ser ikke problemet og hadde gjort det samme selv.

Du trenger Jesus i livet ditt.

Skrevet (endret)

Hadde jeg vært dame, hadde jeg blitt like lite interessert av at du anså meg som en del av markedet ditt 😂

Men jug av deg noen år og ta deg en tur på markedet ditt du - du blir nok en vinner 😛

Endret av BalledHead
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
O.G. skrev (Akkurat nå):

Hun som skal pule han der må ta et digert tap.

Du trenger Jesus i livet ditt.

Er du psyk eller?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Uansett utrulig kleint og desperat. Tenk om de møtes ved en annen anledning senere i livet som kollegaer, naboer e.l. Faen så trist å måtte juge for å få seg noe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Uansett utrulig kleint og desperat. Tenk om de møtes ved en annen anledning senere i livet som kollegaer, naboer e.l. Faen så trist å måtte juge for å få seg noe.

Nitrist og ultraharry😁 Ordentlig taperadferd, og dama skjønner det trolig uansett

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...