AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Jeg bestemte meg for flere uker siden for at jeg vil separeres fra min mann. Etter det har det vært sykdom, jobbreiser, 17 mai, og fandens oldemor. NÅR passer det, hvordan i all verden finner man tid i en hverdag hvor det bare flyter av jobb, unger, sykdom, kaos? Anonymkode: 4e776...c71 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Det passer vel aldri. Så er vel bedre å hoppe i det, en å krype. om du gjør det nå, så blir det før ferien lykke til🥰 Anonymkode: 46ecb...b42 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 Lurer på det samme selv Anonymkode: 19ea7...758
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #4 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg bestemte meg for flere uker siden for at jeg vil separeres fra min mann. Etter det har det vært sykdom, jobbreiser, 17 mai, og fandens oldemor. NÅR passer det, hvordan i all verden finner man tid i en hverdag hvor det bare flyter av jobb, unger, sykdom, kaos? Anonymkode: 4e776...c71 Vi er flere. Jeg skal i møte neste uke med noen som kan hjelpe meg å sortere tanker, finne svar på praktiske ting. Håper det da føles enklere å bare fortelle mannen. Han reiser på jobb i perioder. Noen ganger tenker jeg det er best å si det rett før han reiser, så har jeg en uke eller mer på å pakke i fred og ro, finne bolig osv. På en annen måte er det best når han har fri i noen uker, så jeg kan pakke osv når det er helg og jobbe og tenke på andre ting i hverdagen. Har et lite barn jeg er hjemme med når han jobbet, og han er hjemme med når jeg jobber. Er jækla sliten, og får ikke til å se for meg hvilket scenarie som er best Anonymkode: 824ba...a8e
Gjest CamillaCollett Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 Gjør det etter ferien. Det er bedre å ha hverdag rundt seg når noe ekstraordinært skjer, enn unntakstilstand.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #6 Skrevet 26. mai 2022 Det beste tidspunktet er så fort som mulig. Anonymkode: b48dc...01d 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #7 Skrevet 26. mai 2022 Sånt skjer vel ofte under en krangel for eksempel. Da er man motivert til det. Hvis ikke, kanskje du skal dra bort "på besøk" eller noe til noen, også gjør du det slutt i løpet av den tiden, eventuelt når du kommer tilbake og har kvinna deg opp. Anonymkode: cd39d...404
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå