AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Aiaiai. Hvorfor er Tone med egentlig? Hun finner jo ALDRI ordene sine og avbryter Tjomlid konstant bare for å si "oj... herregud. Det er så... ja... herregud... jeg har ikke ord... Altså, det må jo bare være så... åh... ja... grusomt. Åååh, stakkars! Uff, nei... det må jo være helt... altså... fælt liksom". Hva er det hun bidrar med i podcasten egentlig? Det er jo BARE rot hver gang hun åpner kjeften og det er uansett ikke noe fornuftig hun skal komme frem til tilslutt. Hun skal bare gjenta det Tjomlid allerede har sagt, men dra det så sinnsykt ut og famle i evigheter. Fra tid 38:32 - 40:31 i siste episode sier hun "på en måte" 7 ganger! La Tjomlid holde podcasten alene!! Anonymkode: 1253f...2cd 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Hun har en mye bedre radiostemme enn Tjomlid. Stemmen hans passer best til å sovne til….. Anonymkode: 57599...2de 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun har en mye bedre radiostemme enn Tjomlid. Stemmen hans passer best til å sovne til….. Anonymkode: 57599...2de Eller helst sovne inn til. RIP. Anonymkode: 71cae...995 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #4 Skrevet 24. mai 2022 Jeg kan være enig. Hu har en veldig god og fin podcaststemme, men hu klarer ikke å snakke på en skikkelig måte så jeg endte opp med å slette podcasten fra min liste. Jeg hører på alt annet fra Gunnar da jeg syns han er behagelig å høre på selv om ikke alle temaer er like interresante. Er mange personer jeg liker, men som jeg ikke klarer å høre på. Om de smatter hele tiden mens de prater eller prater veldig usikkert så blir jeg bare irritert. Tone prater nok litt usikkert fordi hu er en litt usikker person. Om hu får enda mer erfaring og blir litt mer selvsikker så tror jeg at hu kunne gjort et mye bedre inntrykk Anonymkode: 68f4f...152 1
Hannah80 Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 Jeg lyttet til dem før. Men av samme grunner som deg, så ble jeg så lei av alle avbrytelser fra henne. Alt Gunnar sier, må kommenteres. Ødela hele lytteropplevelsen for meg. Og noen ganger så syns jeg forarbeidet er helt ræva. Faktafeil og mye leting etter ord. Sånn, hva er "table" på norsk igjen. 😂 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan være enig. Hu har en veldig god og fin podcaststemme, men hu klarer ikke å snakke på en skikkelig måte så jeg endte opp med å slette podcasten fra min liste. Jeg hører på alt annet fra Gunnar da jeg syns han er behagelig å høre på selv om ikke alle temaer er like interresante. Er mange personer jeg liker, men som jeg ikke klarer å høre på. Om de smatter hele tiden mens de prater eller prater veldig usikkert så blir jeg bare irritert. Tone prater nok litt usikkert fordi hu er en litt usikker person. Om hu får enda mer erfaring og blir litt mer selvsikker så tror jeg at hu kunne gjort et mye bedre inntrykk Anonymkode: 68f4f...152 Mer erfaring?? Hun har en annen egen podcast og Virkelig grusomt har over 50 episoder. Når mener du man burde takle jobben sin? Innen ti år? Jeg synes vel som noen andre her at Gunnar har et litt søvndyssende tonelag, men jeg liker det. Tone har flott stemme, men hun bare babler. Blablabla, helt uinteressant og aldri noen gode refleksjoner eller betraktninger. Sier Gunnar at det virker helt grusomt å bli utsatt for x så skal Tone stoppe han og si hvor grusomt det må være, på minst ti ulike måter, og det er bare stokking om på bokstaver og ord før Gunnar igjen får fortsette å fortelle. Tone er bare et uromoment i podcasten. Hun er lyd uten mening og forstyrrer bare det som ellers kunne vært en god flyt. Jeg liker konseptet, en som forteller og ellers holdes det en samtale uten strengt manus, men gud i helvete hvor irriterende hun er. Jeg er veldig fornøyd med at hun sluttet å være den som skulle legge frem historiene da, for det var enda mer krise. Men jeg liker Gunnar og konseptet så jeg hadde ønsket at podcasten var bedre. Er de ikke gift også? Eller forlovet? Han fremstår uendelig mer intelligent enn henne? Hun er vakker da, mannfolk liker ofte pene kvinner. Anonymkode: 1253f...2cd 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #7 Skrevet 25. mai 2022 Synes dere er unødvendig harde her, men ok, vi er uenige. Derimot måtte jeg slutte å høre på hennes egen podkast fordi hun alltid slurpet så inni h…. kaffe! Anonymkode: 57599...2de
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #8 Skrevet 25. mai 2022 Hun er med fordi hun er dama hans, og det er en "couple thing" for dem?🤷♀️ Jeg er forøvrig en gammel venninne av Gunnar, og ja, han er svak for vakre kvinner. Nå kjenner jeg ikke Tone, har bare hilst på henne noen ganger, men hun er absolutt en oppegående dame (Gunnar ville ikke vært sammen med henne hvis ikke, uansett hvor pen hun er!). Dog har hun litt issues fra tidligere i livet. Og det må man ha forståelse for. Jeg synes folk er litt harde med dømmingen her.. Anonymkode: 6dd8a...0dd 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #9 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hun er med fordi hun er dama hans, og det er en "couple thing" for dem?🤷♀️ Jeg er forøvrig en gammel venninne av Gunnar, og ja, han er svak for vakre kvinner. Nå kjenner jeg ikke Tone, har bare hilst på henne noen ganger, men hun er absolutt en oppegående dame (Gunnar ville ikke vært sammen med henne hvis ikke, uansett hvor pen hun er!). Dog har hun litt issues fra tidligere i livet. Og det må man ha forståelse for. Jeg synes folk er litt harde med dømmingen her.. Anonymkode: 6dd8a...0dd Enig i alt. Anonymkode: 57599...2de 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #10 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hun er med fordi hun er dama hans, og det er en "couple thing" for dem?🤷♀️ Jeg er forøvrig en gammel venninne av Gunnar, og ja, han er svak for vakre kvinner. Nå kjenner jeg ikke Tone, har bare hilst på henne noen ganger, men hun er absolutt en oppegående dame (Gunnar ville ikke vært sammen med henne hvis ikke, uansett hvor pen hun er!). Dog har hun litt issues fra tidligere i livet. Og det må man ha forståelse for. Jeg synes folk er litt harde med dømmingen her.. Anonymkode: 6dd8a...0dd Har forståelse for at hun har issues, men hva har det å gjøre med at hun avbryter Gunnar for å komme med banale, intetsigende og famlende kommentarer? Det fremstår overhodet ikke som om hun er på hans nivå, men det er ikke egentlig relevant. At hun avbryter uten å ha noe å si er det jeg mente å klage over her i tråden. Anonymkode: 1253f...2cd 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #11 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hun er med fordi hun er dama hans, og det er en "couple thing" for dem?🤷♀️ Jeg er forøvrig en gammel venninne av Gunnar, og ja, han er svak for vakre kvinner. Nå kjenner jeg ikke Tone, har bare hilst på henne noen ganger, men hun er absolutt en oppegående dame (Gunnar ville ikke vært sammen med henne hvis ikke, uansett hvor pen hun er!). Dog har hun litt issues fra tidligere i livet. Og det må man ha forståelse for. Jeg synes folk er litt harde med dømmingen her.. Anonymkode: 6dd8a...0dd At hu har issues har jeg stor forståelse og empati for, og i tillegg virker hu som ei skikkelig hyggelig og snill dame. Men i podcasten er hun dårlig. Man kan syns at et menneske virker som et flott menneske, men samtidig syns at hun er dårlig på visse ting i «jobben» sin uten at man er hard på dømmingen Anonymkode: 68f4f...152 1
Laraa Skrevet 25. mai 2022 #12 Skrevet 25. mai 2022 Verdt å merke seg: de har en gratis podcast. De legger tid i at vi har underholdning en gang i uka mot at vi hører ETT minutt om fiken revisjon. De sier selv at å lage podcast tar tid og krefter og jeg hadde neppe gjort det bedre selv. De velger å bruke lytteretips. De svarer på spørsmål, de er åpne og positive. Joda, det er litt mye utenomsnakk. Det er jeg enig i og jeg kan også bli lei av det. Men jevnt over synes jeg det er bra med tanke på at de ikke ønsker å gå over på betalingstjenester 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #13 Skrevet 12. mai 2023 On 5/25/2022 at 8:36 PM, Laraa said: Verdt å merke seg: de har en gratis podcast. De legger tid i at vi har underholdning en gang i uka mot at vi hører ETT minutt om fiken revisjon. De sier selv at å lage podcast tar tid og krefter og jeg hadde neppe gjort det bedre selv. De velger å bruke lytteretips. De svarer på spørsmål, de er åpne og positive. Joda, det er litt mye utenomsnakk. Det er jeg enig i og jeg kan også bli lei av det. Men jevnt over synes jeg det er bra med tanke på at de ikke ønsker å gå over på betalingstjenester Det får betalt av firmaet Moderne Media via reklame. Tone virker hyggelig, men ja, ganske irriterende. Hun kommer med mye unødvendige ting fordi hun er mest fokusert på seg selv virker det som, og det står jo bare i veien for mulige gode resonnementer. Synes hun kan komme med litt nedlatende og upassende kommentarer til tider og, i det som virker som et forsøk på å framstå som...intelligent? Noe sånt. Hun virker litt barnslig. Anonymkode: 8f0f0...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #14 Skrevet 12. mai 2023 Tjomlid har selv sagt at han har en tendens til å bli kjent med folk med litt vanskelig og ikke-A4 bakgrunn, rett og slett fordi det som regel betyr at de er mere interessante og mindre kjedelige enn "vanlige folk" Husker jeg syntes det hørtes litt overfladisk ut da han sa det. De er nok litt snodige begge to, men veldig søte og snille likevel. Anonymkode: 8f0f0...2bf
lillevill Skrevet 12. mai 2023 #15 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tjomlid har selv sagt at han har en tendens til å bli kjent med folk med litt vanskelig og ikke-A4 bakgrunn, rett og slett fordi det som regel betyr at de er mere interessante og mindre kjedelige enn "vanlige folk" Husker jeg syntes det hørtes litt overfladisk ut da han sa det. De er nok litt snodige begge to, men veldig søte og snille likevel. Anonymkode: 8f0f0...2bf Dette tenker jeg sjøl. Mennesker som har opplevd vonde ting er mer erfarne i livet og jeg lærer mer fra dem enn folk som bare har hatt det helt greit. Det er vel det han mener. De har mer å lære bort til andre og er naturligvis preget av erfaringene som de har hatt slik at de har et større perspektiv. Men det høres merkelig ut når man sier det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå