AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Hei! Har det siste året kjøpt meg en del klær, men er i 90% av tilfellene skuffet over kvaliteten. H&M har jeg kuttet ut for lengst, men når jeg kjøper en genser fra KappAhl til 399 kr forventer jeg egentlig at den holder seg fin etter to vask. Har kjøpt flere medium dyre plagg som er stygge, nuppete og med løse tråder etter en vask/bruk. Dette er bukser og gensere til 600 kr eller mer. Og ja, jeg vet hvordan jeg skal vaske klær. Bruker aldri tørketrommel etc. Noen som vet om merker/kjeder hvor jeg får plagg som varer og holder seg fine uten at det koster skjorta? Er det spesielle materialer jeg burde se etter? Tips tas i mot med takk❤️ Anonymkode: f9275...c8d
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Se etter plagg uten plast. Polyester, akryl osv går fort i stykker. Se etter bomull, ull, silke. Modal. Finner mye på COS, and other stories, og samsøe samsøe f.eks. H&M har også plagg i 100% bomull. Du vil helst ha rene produkter, men f eks bomull og ull kombinert er ok. Ikke kjøp bomull og polyester kombinert. Det er materialene som spiller størst rolle, ikke prisen. Har sett akryl-gensere til 2000 kr, styrer langt unna. Anonymkode: e9eb8...d14 1
herremann Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 Noe som er like viktig er hvordan og hvor ofte du vasker genseren. Mange plagg klarer seg fint med bare lufting el en fuktig klut.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 Kappahl har dårligere kvalitet enn hm syntes jeg. Ihvertfallh hvis en velger hm premium. Som de andre sier gå etter materialene. Anonymkode: 86811...6f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå