Gå til innhold

Kjæresten bruker eksens joggedresser når hun er med meg, er ikke det litt rart?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med ei i halvannet år nå. Vi har det kjempebra sammen, deilig sex og alt. Når vi er hjemme daffer vi gjerne rundt i joggedresser. Men hun har ikke bare en, men to fra en eks, som han sikkert hadde på fotballen eller hva han drev med. De har navnet hans på ryggen og låret og nummer. Det synes jeg er litt kleint. Og hun sier de bare er så komfortable og hun vil ikke kaste fullt brukbare klær. Som jeg er enig i. Eksen bor i Australia, så hun er definitivt ikke utro. Men når hun gir meg en blowjob i sofaen er det ryggen på genseren med hans navn på jeg blir sittende å se på. Og det er liksom veldig rart. Snek til og med inn en ny joggedress i julegave, hun bruker den også, men den er bare blitt en del av loopen, de andre er ikke byttet ut. Hun låner jevnlig mine også. Synes også det er rart når hun låner hettegenser av meg og tar eksens genser utenpå. Har prøvd det meste føler jeg, uten at hun tar hintet. Er vel ikke bare jeg som synes dette er litt snålt? Eller ville du ikke brydd deg? Alt annet er supert, så jeg gidder ikke ødelegge noe. Selv om jeg kliner med og blir sugd av «Andreas». 

Anonymkode: ddcbc...67c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, den var drøy med navnet på, hva med å si fra? 😂

Anonymkode: 3df8c...96f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hallo, disse får hun kvitte seg med.

Gi blowjob med en genser som har hans navn 😂

Anonymkode: 5717b...13f

Skrevet

Hva med å slutte hinte og si det som det er? Man kan liksom ikke forvente å ta hint heller - si fra at den BJ ville vært så mye bedre uten hans navn på ryggen :P er nok noe hun garantert ikke har tenkt over..

• Liker 3
Skrevet

Jo, jeg skjønner du synes det er rart. Har du snakka med henne? Vær ærlig på at du vet det er teit men at du synes det er litt rart at navnet hans er på klærne hennes. At du vet at det ikke har noe å si egentlig, men at det føles litt kjipt. 
Jeg skjønner henne godt, da. Det er vanskelig å finne den perfekte daffe-dressen. Den som ikke er for stram i strikken etc.

Skrevet

Tenker at det får være grenser for hva man skal henge seg opp i. Er snakk om en gammel joggedress liksom.. 

Ja hun kunne sikkert ha kastet den for å please deg, men hun syntes sikkert det blir for dumt å henge seg opp i.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bedt henne gi de til Fretex hvis hun er så forbanna miljøvennlig. Man bør bytte ut x’n og starte med blanke ark. Virker som en umoden dame du har skaffet deg.

Anonymkode: 45881...155

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har vært sammen med ei i halvannet år nå. Vi har det kjempebra sammen, deilig sex og alt. Når vi er hjemme daffer vi gjerne rundt i joggedresser. Men hun har ikke bare en, men to fra en eks, som han sikkert hadde på fotballen eller hva han drev med. De har navnet hans på ryggen og låret og nummer. Det synes jeg er litt kleint. Og hun sier de bare er så komfortable og hun vil ikke kaste fullt brukbare klær. Som jeg er enig i. Eksen bor i Australia, så hun er definitivt ikke utro. Men når hun gir meg en blowjob i sofaen er det ryggen på genseren med hans navn på jeg blir sittende å se på. Og det er liksom veldig rart. Snek til og med inn en ny joggedress i julegave, hun bruker den også, men den er bare blitt en del av loopen, de andre er ikke byttet ut. Hun låner jevnlig mine også. Synes også det er rart når hun låner hettegenser av meg og tar eksens genser utenpå. Har prøvd det meste føler jeg, uten at hun tar hintet. Er vel ikke bare jeg som synes dette er litt snålt? Eller ville du ikke brydd deg? Alt annet er supert, så jeg gidder ikke ødelegge noe. Selv om jeg kliner med og blir sugd av «Andreas». 

Anonymkode: ddcbc...67c

Man driver ikke med "hinting" i et forhold. I et forhold så kommuniserer man sine behov og følelser, slik at man sammen kan møte hverandre og få en fin tilværelse sammen. 

Hinting i forhold drev jeg med når jeg var tenåring, og det fungerer svært dårlig. Ingen mennesker er tankeleser, det blir rett og slett for dumt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes derimot at det er helt på sin plass at hun skal kvitte seg med disse joggedressene, eller eventuelt kun bruke de når hun ikke har besøk av kjæresten. Ekser har ingenting i nåværende forhold å gjøre, og slike triggere som TS nevner, er unødvendige. Det handler også om å ha respekt for sin nye partner.

Hadde min partner forsøkt å slikke meg, eller på andre måter forsøkt å ha sex med meg, mens navnet eller bildet av eksen hans lyste mot meg, så hadde han møtt på et knusktørt ørkenlandskap, og ikke en herlig, våt mus. Tenker at det hadde fått han på bedre tanker rimelig raskt.

Jeg hadde forøvrig ikke hatt problemer med å si ifra, dersom han ikke var oppegående nok til å selv forstå at slik gjør man bare ikke.

Bruk ordene dine, TS, og forklar på en fin måte at det føles ubehagelig for deg at hun går rundt i disse joggedressene, fordi navnet til eksen hennes lyser mot deg og trigger tanker som hverken er bra for forholdet, eller for å kunne nyte BJ’s og sex med henne uten forstyrrende bilder i hodet.

Anonymkode: 22fa9...c2a

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha! Det er veldig spesielt. Jeg synes du bare skal si det til henne. Vet ikke om jeg skal synes du er teit eller bli imponert over at du faktisk har latt det gå 1,5år før du sier noe. Hver gang hun bruker det tøyet må du tenke på eksen hennes, det burde hun ha forståelse for at du ikke ønsker. Eller skal du fortsette å runke til eksen din liksom, fordi det er sløs å slette helt brukbare bilder? 

Anonymkode: 63915...821

AnonymBruker
Skrevet

"kan du ta av deg treningstøyet som det står navnet til eksen din på når du suger meg? Jeg synes det blir litt sært. Og så er det fint om du kunne brukt det når jeg ikke var hos deg, for det plager meg. "

Anonymkode: 73aea...31d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun har sikkert en kolleksjon av joggedresser fra ekser.

Neida men kanskje hun prøver å få en reaksjon ut av deg?

Når hun i det hele tatt fortsatt bruker den så virker det som om hun ikke er helt over eksen. Kraftig gutteparfyme i genseren når hun savner han er vel en trøst.

Anonymkode: 1d240...713

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...