Gå til innhold

Hva hadde du gjort i dette møte-nye-mennesker-tilfellet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du reiste til urbefolkningssted hvor folk ikke hadde sett "ditt slag" før og de ville ta på alle steder på kroppen (uten blygsel) og se deg gjøre alle aktiviteter som vanligvis er private, fordi det var nytt og spennende; hadde du latt dem gjøre omtrent hva de ville da, for å være hyggelig og imøtekommende som gjest i landsbyen? 

Jeg har sett dokumentarer om temaet nå og det skulle jeg ikke ha gjort. :ninja: 
                  Fyttikatta, jeg hadde ikke kunnet dra til slike steder. 

Videoannonse
Annonse
Gjest lurven
Skrevet

Tror ikke det hadde vært nødvendig, siden alle mennesker på jorda har helt like kropper. Så jeg har ingen kroppsdeler de ikke har sett før

Gjest Pianobar
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Hvis du reiste til urbefolkningssted hvor folk ikke hadde sett "ditt slag" før og de ville ta på alle steder på kroppen (uten blygsel) og se deg gjøre alle aktiviteter som vanligvis er private, fordi det var nytt og spennende; hadde du latt dem gjøre omtrent hva de ville da, for å være hyggelig og imøtekommende som gjest i landsbyen? 

Jeg har sett dokumentarer om temaet nå og det skulle jeg ikke ha gjort. :ninja: 
                  Fyttikatta, jeg hadde ikke kunnet dra til slike steder. 

Du sier lite om hvilken dokumentar, hva du så, hvordan de begrunner ting i dokumentaren, hva du reagerer på og hvorfor du reagerer. 

Skrevet

Hadde ikke gjort det, min kropp som jeg bestemmer over 

Skrevet
lurven skrev (5 timer siden):

Tror ikke det hadde vært nødvendig, siden alle mennesker på jorda har helt like kropper. Så jeg har ingen kroppsdeler de ikke har sett før

Nei, men...les under. :) 

Pianobar skrev (5 timer siden):

Du sier lite om hvilken dokumentar, hva du så, hvordan de begrunner ting i dokumentaren, hva du reagerer på og hvorfor du reagerer. 

En hver form for dokumentar om folk fra vår del av verden som drar på oppdagelsesferd og treffer folk som aldri har sett hvite folk før. Damene i flokken var veldig interessert i alle typer kroppslige utvekster og tok tak i dem for å se hvor rare de var, selv om det fungerer ganske likt over hele kloden. Det visste ikke de tydeligvis, så de måtte undersøke og det er langt over min komfortsone, så neitakk. Jeg hadde stått i fare for å fornærme de fryktelig. 

Cid skrev (4 timer siden):

Hadde ikke gjort det, min kropp som jeg bestemmer over 

Best å bli hjemme på KG. :jepp: ? Tror det, for en del av oss som ikke er eventyrere og utforskere og vil spise all verdens festmat som smaker helt utrolig høgg og gir diarè og elendighet langt inn i neste liv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...