Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Gravid i uke 38 med nr 2, og har gått inn i full rugemodus. Jeg har ekstremt mye kynnere og nedpress, noe jeg ikke hadde sist gang. Jordmor sier baby ligger laaangt nede. Jeg føler at fødsel er nærtstående, men jeg vet også at dette er helt umulig å forutse. Men jeg er utålmodig og leter etter alle mulige slags tegn. Jeg leser blant annet at det er vanlig å få masse energi dagene før… De siste dagene har jeg plutselig hatt et enormt stort søvnbehov. Jeg sover HELE tiden. Før har jeg ikke klart å sove på natten hvis jeg sover litt på dagtid, men nå er det uproblematisk. Jeg var oppe i 14-15 timer i går, og det er ikke vanlig for å være meg. Er det noen som har opplevd dette og født like etter? Igjen, vet det er umulig å si men der jeg er nå legger jeg merke til alt som er unormalt - og DETTE er ekstremt unormalt for meg. Kanskje det er kroppen som lader opp?😇😇

Anonymkode: 9bceb...ad9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husker jordmor hele tiden maste om det med plutselig energi og nesting som et sikkert tegn. Jeg gikk derimot i dvale og orket nesten ingenting. Hadde ikke engang pakket fødebagen. Startet dvalen i uke 38 og fødselen startet natt til dagen før termin (fødte til lunsjtider samme dag). Merket ingen endring energimessig mellom uke 38 og fødselen.

Anonymkode: 66585...1a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 37+5, og sover hele tiden. Sov 14 timer i natt, og nettopp våknet fra en to timers hvil..helt sykt

Anonymkode: 23063...62c

AnonymBruker
Skrevet

De siste ukene før termin var jeg ekstremt sliten og trøtt, sov mye i alle tre svangeskapene. Ble satt satt i gang 10 dager etter termin, dagen før termin og fødte spontant en yke før termin. 

Den gangen fødselen startet av seg selv, fikk jeg ikke mer energi like før, men tarmen tømte seg. Jeg var enda mer kvalm og kastet opp, og jeg fikk diare. Lurte på om jeg hadde fått omgangssyke, men antakelig var det kroppen som forberedte seg for fødsel.

Lykke til med fødselen, TS!

Anonymkode: 74f4a...3a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...