AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Ved samlivsbrudd går jeg altså ned i vekt, rasende mye ned, på for eksempel tre uker. Derimot ved langvarig stress som angår andre ting, og jeg aldri ned i vekt på denne måten. Jeg bare lurer på om det er noen som vet hva den medisinske årsaken til det er? Matinntak og så videre er ikke forandret Anonymkode: e0116...b16
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Fordi kjærlighetssorg er din private sorg som du ikke kan dele med andre, derfor føles den ekstra jævlig. Anonymkode: 4bf93...669
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ved samlivsbrudd går jeg altså ned i vekt, rasende mye ned, på for eksempel tre uker. Derimot ved langvarig stress som angår andre ting, og jeg aldri ned i vekt på denne måten. Jeg bare lurer på om det er noen som vet hva den medisinske årsaken til det er? Matinntak og så videre er ikke forandret Anonymkode: e0116...b16 Matinntaket er nok ikke det samme, ellers hadde du ikke rast ned i vekt. De færreste klarer å spise like mye som før, når de står i vonde situasjon. Anonymkode: 993a6...220
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #4 Skrevet 24. mai 2022 Jeg har det sånn ved sorg etter dødsfall, hjertesorg, ventesorg. Mens stress og andre emosjonelle påkjenninger, da spiser og spiser jeg. Anonymkode: adf30...800
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå