AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Jeg skal studere akuttsykepleie i Oslo fra høsten og flytter da dit. Ser derfor etter en arbeidsplass å ta ekstravakter, eventuelt liten stilling ved siden av studiet. Har sendt søknad til Ullevål bemanning, samt mail til legevakten i Oslo. Noen andre å anbefale å jobbe ved? Hvordan får jeg kontakt med dem? Se litt på Volvat og Aleris, men finner ikke helt ut hvor jeg kan sende en søknad om stilling som tilkallingsvikar. Anonymkode: bb2a9...8e7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 Det finnes mange jobber som passer seg for studenter i Oslo. Lest at det er mangel på de i restauranter nå nylig, kan jo søke der et sted? Anonymkode: 90c10...72a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #4 Skrevet 24. mai 2022 Velg det private, unngå sykehus/offentlige!!!!!!!! Hilsen ei som bytta til Aleris, fikk et nytt liv med arbeidstid. Anonymkode: 99a6a...485
Majer Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 Spørs hva slags arbeidsforhold du vil ha. Liker du å ha mye å gjøre er orto og gastro fine. Liker du å slappe mer av er ønh, derma og øye fine.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 Jeg tenker jo at for deg som student må jo Ullevål/Riksen være perfekte utgangspunkt for mest mulig læring. Kan ikke skjønne annet enn at de må ha noe ledig 😊 Anonymkode: 17291...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #7 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det finnes mange jobber som passer seg for studenter i Oslo. Lest at det er mangel på de i restauranter nå nylig, kan jo søke der et sted? Anonymkode: 90c10...72a Jeg er sykepleier i bunn, skal ta mastergrad, så ser etter noe innenfor mitt fagfelt😊 Anonymkode: bb2a9...8e7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #8 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Velg det private, unngå sykehus/offentlige!!!!!!!! Hilsen ei som bytta til Aleris, fikk et nytt liv med arbeidstid. Anonymkode: 99a6a...485 Hvordan får jeg kontakt med feks Aleris ifht til å legge inn søknad om stilling som tilkallingsvikar? Finner ingen 😅 Anonymkode: bb2a9...8e7
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #9 Skrevet 25. mai 2022 Det tok 2 sekunder å finne. https://www.aleris.no/mer-om-oss/om/jobb-hos-aleris-2/ Anonymkode: 25b41...5fe
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #10 Skrevet 25. mai 2022 Her: https://www.volvat.no/om-oss/ledige-stillinger/ Anonymkode: fed66...1a0
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #11 Skrevet 25. mai 2022 Majer skrev (18 timer siden): Spørs hva slags arbeidsforhold du vil ha. Liker du å ha mye å gjøre er orto og gastro fine. Liker du å slappe mer av er ønh, derma og øye fine. ØNH er ikke bare avslapning nei. Mye store blødninger osv. siden du skal ta akuttspl bør du jo jobbe med det. Hadde søkt på mottaket på Ullevål, gastrokirurgen 1 eller 3 på Ullevål, thorax eller thx stepdown på Ullevål (for å bli god på ♥️), legevakten i Storgata, PO på riksen eller infeksjonsmedisin på enten rh eller Ullevål. Husk at det er mange veldig spesialiserte avd her på de store universitetssykehusene, så finn deg et område du liker. forsøk å send Mail eller ring til avd.leder og forklar saken. Ellers ligger det meste på webcruiter Anonymkode: 0ffc8...699 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #12 Skrevet 25. mai 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: ØNH er ikke bare avslapning nei. Mye store blødninger osv. siden du skal ta akuttspl bør du jo jobbe med det. Hadde søkt på mottaket på Ullevål, gastrokirurgen 1 eller 3 på Ullevål, thorax eller thx stepdown på Ullevål (for å bli god på ♥️), legevakten i Storgata, PO på riksen eller infeksjonsmedisin på enten rh eller Ullevål. Husk at det er mange veldig spesialiserte avd her på de store universitetssykehusene, så finn deg et område du liker. forsøk å send Mail eller ring til avd.leder og forklar saken. Ellers ligger det meste på webcruiter Anonymkode: 0ffc8...699 Støtter denne! Anonymkode: 4211a...cf1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #14 Skrevet 25. mai 2022 Hei! Har hørt mye bra om Dedicare.no når det kommer til vikariat for sykepleiere o.l. Tror de har en søkemotor du kan søke på stillinger i oslo eller bare ta direkte kontakt med dem. Lykke til! Anonymkode: 7f810...f91
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #15 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Har hørt mye bra om Dedicare.no når det kommer til vikariat for sykepleiere o.l. Tror de har en søkemotor du kan søke på stillinger i oslo eller bare ta direkte kontakt med dem. Lykke til! Anonymkode: 7f810...f91 https://www.dedicare.no/stilling/sykepleier/ her er for sykepleiere, men de har også f.eks egen kategori for spesialsykepleiere Anonymkode: 7f810...f91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå