Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har idag fagbrev, men har lyst til å videreutdanne meg med fagskoleutdanning. Hvor mye gikk dere opp i lønn etter å ha tatt fagskoleutdanning?

Er idag ansatt som arbeider med fagbrev og tviler på at lønnen øker noe vesentlig over natten i samme stilling. Men det vil vel være snakk om å kanskje få en annen stilling med nye arbeidsoppgaver og ansvarsområder.

Hvordan ble jobbhverdagen deres? Ble det mer krevende med mer ansvar enn tidligere, eller en bedre jobbhverdag?

Anonymkode: 47dd0...f15

AnonymBruker
Skrevet

Varierer fra yrke. Elektrikere går opp mer enn helsesrbeidere feks

Anonymkode: ce7e4...6fe

AnonymBruker
Skrevet

Ja skjønner det. Men pleier det å være en lønnsøkning som monner? Eller spises gevinsten opp av fraværet fra jobben?

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er straks ferdig med KEM utdanning, han er rørlegger. Jobber som prosjektleder i dag, har lønn på 670' + bonus på 100'. Nå er han på intervjuer på stillinger med lønn mellom 750-900'.

Anonymkode: b2a6c...080

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja skjønner det. Men pleier det å være en lønnsøkning som monner? Eller spises gevinsten opp av fraværet fra jobben?

Nei ikke i lavtlønnsyrker. 
utgør max en tusing i mnd. 

Anonymkode: ce7e4...6fe

AnonymBruker
Skrevet

Jobber offshore. Tok to fagskole utdanninger, ubrukelig. Til høsten starter jeg på høyskolen isteden kombinert med jobb

Anonymkode: fc074...25a

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på hvilket yrke det er og hvilken jobb man bytter til. Jeg er utdannet elektriker og fikk ny jobb to år inn i fagskoleutdanningen (3 år deltid). Økte fra 520 i grunnlønn til 640. Fikk ytterligere lønnsøkning til 750 ett år senere da jeg fullførte graden og hadde mer erfaring. 

Anonymkode: 897f0...aa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...