Haapefull Skrevet 23. mai 2022 #1 Del Skrevet 23. mai 2022 Hei! Jeg er i dag 9/10 dpo. Bekreftet med eggløsningstest. Har stabile sykluser på 31 dager etter oppstart med Metformin i august 2021 (Har PCOS). I alle sykluser har «PMS-symptomene» mine vært de samme. Murring i magen, litt irritabel. Dette starter 3-4 dager før mens. Denne syklusen er plutselig annerledes. 5-6 dpo (ca. 9 dager før mens) ble brystene mine mer sensitiv, og kjente et lett ubehag i nedre del av magen. Endringene var så vage, at jeg slo fra meg tanken om graviditet siden det var så tidlig. Etter 8 dpo er brystene mine skikkelig ømme. Det er vondt å gå ned trappa, ta av BHene, ta på de. Murringen/presset i nedre del av magen har også økt litt. Får stikkinger og «kramper» som varer i noen minutter. Jeg har aldri hatt disse symptomene før mens, og hvertfall ikke at de starter så mange dager før mens. Tok en graviditetstest i dag (9/10 dpo) som var negativ. Kan det være cyste? Eller er det mulig å få symptomer før positiv graviditetstest? Noen som vil dele erfaringer? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #2 Del Skrevet 23. mai 2022 Jeg er 14 dpo og fikk positiv test 11 dpo. Denne gang merket jeg ingenting, kanskje at jeg tisset mer/oftere. Ved så mange symptomer tror jeg du ville hatt positiv test? Men det er jo også veldig tidlig, de aller fleste opplever ikke implantasjon før 8-9 dpo, og etter det tar det vel noen dager før man har høy nok hcg til at det kan vises via urin. Lykke til 🙂 håper du får positiv test!! Anonymkode: 4031a...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 24. mai 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 24. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er 14 dpo og fikk positiv test 11 dpo. Denne gang merket jeg ingenting, kanskje at jeg tisset mer/oftere. Ved så mange symptomer tror jeg du ville hatt positiv test? Men det er jo også veldig tidlig, de aller fleste opplever ikke implantasjon før 8-9 dpo, og etter det tar det vel noen dager før man har høy nok hcg til at det kan vises via urin. Lykke til 🙂 håper du får positiv test!! Anonymkode: 4031a...f8b Takk for svar! Og gratulerer 😍😍😍 Enig, jeg synes det er rart at jeg har så sterke symptomer. Men men, kroppen kan vel ha slike symptomer uten at man er gravid 😅 Negativ test i dag også, 10-11 dpo. Mista egentlig håpet om at symptomene er relatert til graviditet 🥹 Kan jeg spørre om du testet du før 11dpo? Endret 24. mai 2022 av Haapefull Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #4 Del Skrevet 24. mai 2022 Ja, testet dagen før og det var helt blendahvitt 😊 Anonymkode: 4031a...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 24. mai 2022 #5 Del Skrevet 24. mai 2022 Jeg hadde ikke noen særlige symptomer og fikk omtrent sjokk av positiv test 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #6 Del Skrevet 24. mai 2022 Jeg hadde mange symptomer fra ca 7 dager etter eggløsning; ubehag i magen/"stikking", ømme pupper, hormonell, tisset ofte. Viste seg at alt var innbilt🙈🤣. Denne runden skal jeg absolutt ikke regne med at kroppens signaler stemmer. Håper det er annerledes for deg da!❤️ Anonymkode: 5fe45...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå