Gå til innhold

Hvorfor får jeg masse matcher med damer fra andre land og ingen norske

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tinder pluss. Sveiper jeg 200 damer i norge, får jeg kanskje 1 match. Velger jeg Thailand, Hviterussland, Croatia, så har jeg på 200 sveip 100 matcher. Hva kommer dette av? Er det damene i Norge som er kravstore, eller damene i utlandet som er desperate? Jeg er 190 høy, slank og i midten av 40 årene.

Anonymkode: e7d0e...5a8

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har tinder pluss. Sveiper jeg 200 damer i norge, får jeg kanskje 1 match. Velger jeg Thailand, Hviterussland, Croatia, så har jeg på 200 sveip 100 matcher. Hva kommer dette av? Er det damene i Norge som er kravstore, eller damene i utlandet som er desperate? Jeg er 190 høy, slank og i midten av 40 årene.

Lurer du seriøst på dette? Det er jo nokså åpenbart 

Anonymkode: e974a...dfc

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Lurer du seriøst på dette? Det er jo nokså åpenbart 

Synes det er merkelig at en normal kar blir sett på som veldig stygg av Norske damer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes det er merkelig at en normal kar blir sett på som veldig stygg av Norske damer.

Norske jenter har litt andre standarder en hva damer fra andre land har. Det må du lære deg å leve med.

Anonymkode: 1a721...818

• Nyttig 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, de forventer mer en før, selv damer som er midt på treet tror de fortjener en som er høyt oppe på skalaen med utseende/lønn osv, velkommen til 2022.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor får du det fra at du er veldig stygg? Du er antagelig helt midt på treet, dvs usynlig/uinteressant, når det er 5 mann pr kvinne, på Tinder. 

Anonymkode: fcb36...e94

AnonymBruker
Skrevet

Fått en god del matcher av utenlandske kvinner med lang botid i Norge.

Ration er vel nesten 3-1 utenlandske/norske.

Hvorfor, tja, hvem vet.

Det jeg vet er at det er mye enklere å prate og å holde en samtale i gang med de.

Anonymkode: 94b86...c03

AnonymBruker
Skrevet

De utenlandske damene søker en mann som kan ta dem til Norge. De vet også at det er langt fra en sveip og til et ekteskap, så de prøver å få kontakt med mange for å lykkes.

Norske kvinner har ofte ikke desperasjonen og har råd til å bruke tid på å finne rett person for seg, enn å finne en eller annen fort. 

Det er mange år siden jeg var innpå noen sjekkeside, men husker side opp og side ned med bilder av menn som ikke appellerte til meg. Mange av dem kunne jeg nok ha blitt tiltrukket av hvis jeg likte dem som person, men som foto med litt tekst blir de fleste intetsigende og kun noen få stikker seg positivt ut. Jeg hadde ikke lyst til å bruke mye tid til å lete etter potensiale hos noen, og så risikere å måtte avvise noen som selv kanskje hadde blitt mer interessert.

Mannen min ble jeg kjent med via nett utenom sjekkeside,  hadde jeg sett datingprofilen hans på sukker.no hadde jeg nok ikke tatt kontakt, hadde tenkt at han hadde en bra profiltekst, bildet hans hadde et ansiktsuttrykk som ikke appellerte til meg og jeg hadde ikke tenkt at han var relevant for meg om han hadde kontaktet meg først. Hadde vi f.eks møttes på et felles arbeidssted ville jeg nok lettere ha oppdaget ham. 

Har du jentevenner, spør gjerne om en ærlig mening om profilen din. Uttrykket, utstråling, klesstil mm. kan bety mer enn du tror.

Anonymkode: ac80f...187

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Utenlandske kvinner er ikke like dømmende som norske. I Norge er de så pirkete på alt, mens utenlandske ofte ikke har like stor fokus på utseendet.

Anonymkode: 3c918...619

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det å være nederst i kjøttdisken.

Velkommen, bror!

Anonymkode: 37a59...8a6

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Utenlandske kvinner er ikke like dømmende som norske. I Norge er de så pirkete på alt, mens utenlandske ofte ikke har like stor fokus på utseendet.

På hvilken planet bor du? Norske er ikke dømmende. Utenlandske er desperate etter å komme hit for pengenes skyld. 

Anonymkode: e4327...eaa

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du sovet lenge? En del utenlandske damer tar selvfølgelig alt av norske menn, siden det kan bety deres inngangsbillett til Norge og oppholdstillatelse i et skandinavisk, rikt land! En billett ut av kanskje fattigdom og elendige kår i hjemlandet. En måte å få permanent oppholdstillatelse på her er å gifte seg med en norsk kar, holde ut så lenge det behøves og man får permanent oppholdstillatelse.

Dette er en gjenganger-metode også for menn av f.eks afrikansk eller tyrkisk opphav. De går gjerne etter eldre, norske kvinner, da sjansen for å få napp er størst der.

Endret av Million
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Million said:

Har du sovet lenge? En del utenlandske damer tar selvfølgelig alt av norske menn, siden det kan bety deres inngangsbillett til Norge og oppholdstillatelse i et skandinavisk, rikt land

Det menn reagerer på er jo at det liksom er desperasjon å vurdere menn som ikke er helt i toppen utseendemessig. Til og med de mest uattraktive damene vil jo kun ha de største og mest populære mennene...

Og de samme damene klager over å "bare" få sex, det er jo er regnestykke som ikke kan gå opp. Alle kan jo ikke få et seriøst forhold med en av disse få mennene.

Anonymkode: f3372...da8

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg forstår godt at det er vanskelig men hva skal vi gjøre da? Å være fysisk tiltrukket av noen er grunnleggende for å kunne bli interessert i en relasjon. Uansett hvor bra du er, har jeg ikke lyst til å kysse deg så kan jeg jo ikke akkurat tvinge meg selv til det? Når man da lett kan få en attraktiv mann hvorfor skal man da være med en mann man ikke finner attraktiv?

Så er det jo nyanser i alt, kanskje det er noe i teksten på profilen du kan endre? Bildene osv? Støtter det med å få veninner til å ta en titt. Jeg har en kompis som jeg ikke synes er attraktiv men han får forhold han! Han er sikkert under middels pen. Men han jobber med seg selv og tar tilbakemeldinger. Fikk litt hjelp med profil og bilder og kan å sosialisere med kvinner da han har veninner. Han var veldig takknemlig og gikk jaggu ikke lang tid så var han i et forhold.

Jeg ser jo det på profilen til menn, er langt mellom de som har gode profiltekster og bilder som er tatt under nesa eller andre uheldige vinkler.

Har man veninner så bruk de vertfall 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan tro at det også er langt flere flaske kontoer knyttet til de landene du nevner. Så reelle matcher er nok ikke de alle.

Anonymkode: 143b8...b50

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Synes bare det er merkelig at ingen normale damer i Norge finner meg attraktiv nok. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...