Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på vekstkontroll i uke 36, og vi har valgt å ikke vite kjønn før fødsel. Kjenner jeg er bekymret for at det er lett å se kjønnet selv på ultralyden/vekstkontrollen.. Noen som har vært på en slik kontroll og kan dele erfaring?🙊

Anonymkode: dc015...696

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis babyen ligger riktig så. Men si fra om at du ikke ønsker å se kjønn, ikke verre enn det. 

Anonymkode: 5f966...dcf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På vekstkontroll i uke 35 var det plutselig stor usikkerhet rundt kjønnet. Legen snakket om at baby begynte å få så dårlig plass at det ble vanskeligere å se.

Anonymkode: cf4b5...9d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

På vekstkontroll i uke 35 var det plutselig stor usikkerhet rundt kjønnet. Legen snakket om at baby begynte å få så dårlig plass at det ble vanskeligere å se.

Innlegget postet seg før jeg var ferdig med å skrive, upsi.

I og med at legen slet med å få sett ordentlig, så hadde ikke vi sjans i havet. Hun prøvde også å få han til å flytte på seg for å kunne se bedre, men det var fortsatt vanskelig. Jeg hadde ikke bekymret meg så mye.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa ifra at vi ikke ville vite, og så ikke på skjermen når de startet undersøkelsen. Så sa de ifra når det var trygt å se. 

Anonymkode: 29651...306

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Tusen takk for svar alle🙊 Da sørger jeg for å gi beskjed på forhånd og vente med å se🤩🤞🏻

Anonymkode: dc015...696

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...