AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Jeg la plutselig merke til en fyr for et par måneder siden. Hadde sett han flere ganger før, men plutselig ble jeg glad og rar i kroppen av å se han. Så ikke så nøye på verken ansikt eller kropp, det var som om han hadde en fin aura eller noe. Etterhvert som tiden har gått, har jeg skikkelig lyst på han seksuelt kjenner jeg. Var det bare sexlyst fra starten tror dere? Aldri opplevd lignende. Pleier å synes noen er fin å se på først, så bli litt kjent, så kan jeg få litt lyst, men først må vi kjærester og så etter en stund kan jeg ha sex. Har bare hatt 4 kjærester. Ikke interessert i sex uten forhold og å kjenne fyren, egentlig. Hva skjer.. Anonymkode: ef205...d9b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Mann her. Jeg vet bare at lyst og tenningsmønster kan forandre seg flere ganger gjennom livet. Hos kvinnen kan det jo også være stor forskjell gjennom syklusen. Hvor var du i forhold til eggløsning og fullmåne, og alt det der? Anonymkode: 2e871...74e
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Mann her. Jeg vet bare at lyst og tenningsmønster kan forandre seg flere ganger gjennom livet. Hos kvinnen kan det jo også være stor forskjell gjennom syklusen. Hvor var du i forhold til eggløsning og fullmåne, og alt det der? Anonymkode: 2e871...74e Det husker jeg ikke. Mulig jeg var ferdig med mensen en uke tidligere ca. 😅 Men dette har ikke skjedd før, samme hvor i syklusen. Anonymkode: ef205...d9b
blaffen Skrevet 25. mai 2022 #4 Skrevet 25. mai 2022 On 5/23/2022 at 11:04 PM, AnonymBruker said: Jeg la plutselig merke til en fyr for et par måneder siden. Hadde sett han flere ganger før, men plutselig ble jeg glad og rar i kroppen av å se han. Så ikke så nøye på verken ansikt eller kropp, det var som om han hadde en fin aura eller noe. Etterhvert som tiden har gått, har jeg skikkelig lyst på han seksuelt kjenner jeg. Var det bare sexlyst fra starten tror dere? Aldri opplevd lignende. Pleier å synes noen er fin å se på først, så bli litt kjent, så kan jeg få litt lyst, men først må vi kjærester og så etter en stund kan jeg ha sex. Har bare hatt 4 kjærester. Ikke interessert i sex uten forhold og å kjenne fyren, egentlig. Hva skjer.. Anonymkode: ef205...d9b Høres litt ut som du brygger på en avstandsforelskelse. Det er bare å nyte følelsen mens du finner ut hvordan du kan komme i kontakt med ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå