AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Min far har fått en flekk/sår/føflekk på magen som var assymetrisk og rar i farge. Han gikk til legen idag og måtte skjære den bort for videre undersøkelser..Fikk høre etterpå at legen ikke trodde det var noe, men de måtte sende det på lab for å utelukke kreft. Redd om han bare pynter på det. Virket idag som at han var bekymret. Uten at han sa noe.. Han er over 60år og merker jeg ikke føler meg nedroet. Ville du tenkt på dette? Er så redd det skal være noe.. Hilsen bekymret datter Anonymkode: 8a760...a46
Mezzosoprena Skrevet 23. mai 2022 #2 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Min far har fått en flekk/sår/føflekk på magen som var assymetrisk og rar i farge. Han gikk til legen idag og måtte skjære den bort for videre undersøkelser..Fikk høre etterpå at legen ikke trodde det var noe, men de måtte sende det på lab for å utelukke kreft. Redd om han bare pynter på det. Virket idag som at han var bekymret. Uten at han sa noe.. Han er over 60år og merker jeg ikke føler meg nedroet. Ville du tenkt på dette? Er så redd det skal være noe.. Hilsen bekymret datter Anonymkode: 8a760...a46 Han har jo allerede vært hos legen, tatt den bort og venter på svar. Da må du jo nesten bare smøre deg med tålmodighet til svaret kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #3 Skrevet 23. mai 2022 Teatrica skrev (1 minutt siden): Han har jo allerede vært hos legen, tatt den bort og venter på svar. Da må du jo nesten bare smøre deg med tålmodighet til svaret kommer. Er akkurat dette jeg kjenner på nå. Tenk hvis.. Orker ikke tanken på det. Anonymkode: 8a760...a46
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #4 Skrevet 23. mai 2022 Teatrica skrev (8 minutter siden): Han har jo allerede vært hos legen, tatt den bort og venter på svar. Da må du jo nesten bare smøre deg med tålmodighet til svaret kommer. Mamma var optimistisk. Men fikk en plutselig ekkel magefølelse etter at hun sa at han heldigvis var tidlig inne om det skulle være kreft. Anonymkode: 8a760...a46
Purple_Pixiedust Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 Det er sannsynligvis ikke noe, så prøv å hold deg til den tanken, og ta det heller hvis det faktisk kommer. Det er rutine å sende inn føflekker som fjernes. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 Purple_Pixiedust skrev (8 timer siden): Det er sannsynligvis ikke noe, så prøv å hold deg til den tanken, og ta det heller hvis det faktisk kommer. Det er rutine å sende inn føflekker som fjernes. Det skal jeg gjøre😊 Anonymkode: 8a760...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå