Gå til innhold

Dere foreldre med en kronisk syk partner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enten det er fysisk eller psykisk sykdom, du som har barn med en partner som av og til eller hele tiden ikke er i stand til å ta seg av barnet/barna deres.. hvordan dealer dere med det? Får dere angst i tanken på at dere selv skulle bli syke eller dø? Har dere et godt sikkerhetsnett?

Anonymkode: 5fa45...cd1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøver å tenke minst mulig på det. Tror min mann skal kunne klare å håndtere barnet nå som det er ferdig med toddler-tilværelsen. Om barnet samarbeider ok. Iallefall om han kjøper seg vaskehjelp-tjenester. 

Anonymkode: efe1b...e89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bekymrer meg ikke for om noe skal skje med meg, men jeg har noen i backup som kommer til å overta den daglige omsorgen i tilfelle.

Anonymkode: 79e8c...68b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en partner som er psykisk syk. Har ikke tenkt så mye på at jeg kan bli borte, går ut fra at det ikke skjer. Om det skulle skje håper jeg hans slekt tar over. Eller at han får hjelp fra bv.  Han kan nok klare å holde barna i live og kjøpe det de må ha. Følge opp forskjellige ting vil nok ikke gå, økonomi vil gå på trynet og i perioder vil de måtte leve med en far som ikke vil leve selv. 
Jeg går for at jeg ikke vil forsvinne…

Anonymkode: e2f02...a7c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har en partner som er psykisk syk. Har ikke tenkt så mye på at jeg kan bli borte, går ut fra at det ikke skjer. Om det skulle skje håper jeg hans slekt tar over. Eller at han får hjelp fra bv.  Han kan nok klare å holde barna i live og kjøpe det de må ha. Følge opp forskjellige ting vil nok ikke gå, økonomi vil gå på trynet og i perioder vil de måtte leve med en far som ikke vil leve selv. 
Jeg går for at jeg ikke vil forsvinne…

Anonymkode: e2f02...a7c

Føler deg!

Anonymkode: 5fa45...cd1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er den syke, mannen min har ikke noe sikkerhetsnett.

Jeg har 3 søsken, hvorav jeg håper den ene kunne tatt over. 

Anonymkode: 3616a...f3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...