AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Har en flott datter, hun er ni fyller ti i sommer. Hun er blitt så sur og amper vil jeg si. Merker at hun er mye på rommet og ikke vil være med oss foreldrene slik som før. Hun er visst greiere på skolen, jeg har sjekket med læreren, men her hjemme er det fire årstider i løpet av ettermiddagen. Begynner å skje ting kroppslig tror jeg, uff jeg synes det er tidlig og vil gjerne beholde jenta liten en stund til. Anonymkode: a5072...24b
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #2 Skrevet 23. mai 2022 Har en niese som er ett år eldre. Omg så sur og bitchy. Men mye kroppslig skjer. Bare å være der, anerkjenn og støtt hun gjennom hverdagen. Vær hennes trygge klippe. Anonymkode: a7a2d...6c0
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 Bare å glede seg😂😂 Anonymkode: 0bb7f...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #4 Skrevet 24. mai 2022 Vel, jeg har en datter på samme alder som din - og kjenner igjen beskrivelsen 😅 Tror vi bare må stålsette oss og hente frem det vi kan av tålmodighet 🥴 Anonymkode: 17270...93b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 Du må dessverre bare ta det som kommer, enn hvor tøft det er! Min datter begynte på samme tid, sint, lei seg, glad, alt på en gang! Dagen før hun ble 10 kom mensen, og det roet seg faktisk en god del da. Det viktigste jeg har lært, som jeg fremdeles forsøker å lære faren fire år senere, er å ta partene i fredstid - ikke når det raser, men når ting roer seg. Anonymkode: 53797...715 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må dessverre bare ta det som kommer, enn hvor tøft det er! Min datter begynte på samme tid, sint, lei seg, glad, alt på en gang! Dagen før hun ble 10 kom mensen, og det roet seg faktisk en god del da. Det viktigste jeg har lært, som jeg fremdeles forsøker å lære faren fire år senere, er å ta partene i fredstid - ikke når det raser, men når ting roer seg. Anonymkode: 53797...715 Kan jeg spørre, hvor mye vokste datteren din etter at menstruasjonen kom? Jeg synes det er tidlig, min jente er rundt 140 cm nå og jeg hadde håpet at hun var en del høyere før det satte i gang. Det er en krevende alder ja, jeg husker selv den alderen i de siste barneskoleårene, det var ikke bare bare det altså! Mye sosiale greier også, selv om jeg i ettertid ser at det var mye drama i mitt eget hode! TS her Anonymkode: a5072...24b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #7 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kan jeg spørre, hvor mye vokste datteren din etter at menstruasjonen kom? Jeg synes det er tidlig, min jente er rundt 140 cm nå og jeg hadde håpet at hun var en del høyere før det satte i gang. Det er en krevende alder ja, jeg husker selv den alderen i de siste barneskoleårene, det var ikke bare bare det altså! Mye sosiale greier også, selv om jeg i ettertid ser at det var mye drama i mitt eget hode! TS her Anonymkode: a5072...24b Hun var nok rett under 140 da hun fikk mensen. Nå blir hun straks 15, og er blitt høyere enn meg. Hun har stått stille på 165 en stund, så jeg tror hun har sluttet å vokse nå. Anonymkode: 53797...715
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #8 Skrevet 24. mai 2022 Hvis det kan trøste dere: begge mine døtre var voldsomt drama; sinte, sure, late, glemsomme, "smelling-med-dører-"du-har-ødelagt-livet-mitt!!!" (fordi man ikke får stikke bort til ei venninne kl.21 på en hverdag) osv fra 11-år-.alderen. Men vips, de fylte 13 og begynte på ungdomsskolen og ble som smør og sukker, harmoniske, fornuftige, kan snakkes med om alt, tar ansvar og aldri bråk. Så hvorfor tenåringer har så dårlig rylte skjønner ikke jeg Men 12-åringer! Anonymkode: f9c09...e38 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå