Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal skrive her, men trenger å lufte tankene mine..

Jeg har blitt så forelsket i en gutt som jeg tror er helt feil for meg og det gjør vondt, er liksom ikke bare bare å stoppe den enorme forelskelsen jeg føler :(

Jeg synes han er flott på alle måter og klarer ikke ta øyene eller tankene bort fra han.

Kan ikke huske sist jeg var så forelsket..

Virker som han føler mye av det samme, men er visse ting med personligheten hans jeg ikke liker:

Bl.a at hvis han må gjenta seg en gang eller jeg ikke hører hva han sier på noe jeg spør om så virker han litt snurt/oppgitt fordi han føler han må gjenta seg endel. Men føler han snakker litt i gåter eller litt difust som gjør at jeg må spørre han på nytt.

Og jeg vet også at han er typen som kan si til jentene han er sammen med at de har lagt på seg. Jeg synes ikke dette er noe vits så lenge ikke jentene selv spør.

Vet liksom ikke om jeg hadde likt å bli minnet på det så lenge det ikke begynte å bli snakk om helsefarlige kg.

Åssen er typene deres på disse områdene? Burde jeg gi forelskelsen en sjanse?

Jeg er så :hjerter: men alikevel så :tristbla: ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår at det må være vanskelig. Det hadde vel neppe vært særlig trivelig å være sammen med en som var snurt hver bidige gang han måtte gjenta noe eller til tider minnet en på at man hadde gått opp 2 kg. Tenk igjenom det er det beste rådet jeg kan gi.

Skrevet

synes ikke det hørtes så galt ut, tror du det er mulig å finne en gutt uten feil?

Skrevet

Gi det en sjanse da vel. Går det ikke så går det ikke, men da har dere i allefall gitt det et forsøk.

Skrevet

Om du føler han er feil for deg, på tross av at du er forelsket, da er det et ganske kraftig varselsignal.

Hadde det vært vaner du mislikte, da hadde det vært annerledes. Vaner er noe man kan enten venne seg av, eller venne seg til, det er ikke nødvendigvis en katastrofe.

Du ser det er trekk ved personligheten hans du misliker, allerede nå, vil du ta sjansen på at jo da, han kan endre seg? Du risikerer å få slengt i deg gjentatt ganger at du er overvektig, og treg som ikke oppfatter hva han sier.

Om jeg skulle gitt deg et råd, glem han. Han virker som typen som kan gå så i blodet på deg at du ikke klarer å bryte selv om du etter et par måneder merker at dette forholdet ikke er bra for deg.

Reis bort, tren, bryt kontakten med han så godt du kan, og vent til det går over. Det er flere fisk i havet, en av de passer nok bedre for deg.

Skrevet

Dette var da bare småting, om du ikke kan ta han på grunn av de "feilene" tror jeg du må belage deg på et langt liv som singel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...