Gå til innhold

Kjoler for oss litt større?

Olse

Anbefalte innlegg

Jeg har sett så mye fine bilder av kjoler som dere kommende bruder skal ha. Det er veldig mange pene kjoler, men en del som jeg ikke tror passer min kroppsfasong (bruker str 44/46).

Så hvis det er noen som bruker store str. som leser dette, så vil jeg gjerne se bilder av kjolen dere skal ha!

Jeg trenger tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du bor i Oslo-området så dra til Kristins på Lillestrøm. Hun har fra små til str 50-52. Hun har de florlette sommerkjolene, tunge silke kjoler, med og uten pynt. Og de er diskre og hjelper deg med hva som kler din fasong uten å være uhøflige. Ble mye skryt det her, men har kjøpt kjole der selv og er utrolig fornøyd med holdningen og servicen deres. Du kan jo ringe dem og bestille time, fortell om størrelsen din når du ringer så får du en følelse av hvor mye de har og hvordan de vil hjelpe deg. icon_smile.gif:-)

Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marte! Enig, Kristins er supre. Har kjøpt kjolen min der selv, og var veldig fornøyd (men jeg bruker str 38, da)Uansett: vet du om de også har selskapskjoler der? Jeg tenker på forloveren min igjen!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syttifire:

Den kjolen var kjempefin.

Det er noe sånt jeg har sett etter: m/chiffonermer og høy skjæring. Har du bilder av flere i den genren eller kanskje linker til nettsider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristins har både til utleie og salg i selskapskjoler, er ikke helt sikker, men tror ikke det var det største utvalget i leie-kjoler.

Det var en dame der og prøvde samtidig med meg, str. 46. Hun endte med en florlett variant med høyt liv som det er vist flere av her. Kjempenydelig!! Med og uten slep, tror hun som prøvde samtidig som meg valgte en kjole med litt slep. Den typen tror jeg de hadde ganske mange av. Også har de slør i chiffon også.

Og for å nevne Kristins en gang til så har de fine brudepikekjoler, dresser til svenner også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg var hos kristins for ganske mange år siden (6år) og leide en ballkjole der. Da syntes jeg ikke de hadde særlig bra utvalg, håper det er mye bedre nå...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

På det gamle forumet lå det en link til en side der du kan "prøve" ulike brudekjoler. Du lager deg en modell som ligner mest mulig på deg selv (taster inn høyde, vekt, krysser av for kroppsfasong, hårfarge osv). Deretter "kler du på deg" de kjolene du har lyst til å prøve. Vet ikke om, og i tilfelle hvordan, du kan bestille akkurat disse kjolene, men du kan i hvertfall se hva slags fasong som kler din kroppsform.

Du finner siden her: http://www.weddingchannel.com

Gå inn på Bride&Groom, kjoler, og nederst finner du alternativet "try on our wedding-gowns". Ikke så stort utvalg i kjoler, men det gir deg i hvertfalkl en ide om fasongen!

Sørlandsbrud

vinke.gif

[ Dette Innlegg er endret av: Sørlandsbrud den 2002-03-12 12:24 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Sørlandsbrud den 2002-03-12 12:26 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei sørlandsbrud!

Så tipset ditt om prøverom med en modell man lager selv etter mål! Men du vet ikke hvor mange cm en fot er? Eller hvordan de måler pound?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var også innom og hadde det gøy. Denne måten å regne om på tror jeg stemmer (ikke skyt meg hvis det er feil):

lengde (i cm) * 0,0328 = foot

vekt (i kg) * 2,205 = lb

Prøv og se om det ser nogenlunde riktig ut.

(omregningstabellen var ikke enkelt å forstå icon_smile.gif )12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var til salgs. Bruker du str. 22/24, så si ifra om du kjøper den. Så kan det jo være at jeg kan kjøpe den etterpå. Skal ikke gifte meg før i oktober. Hadde tenkt å kjøpe i stedet for å leie. Og dersom det blir halv pris så er jo det MYE bedre. Hehe.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...