AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Del Skrevet 23. mai 2022 Noen som vil dele erfaringer med orgasmekrem? Fungerer det som lovet? jeg sliter med å komme over kanten med mannen, men får det lett til alene. Håper derfor at orgasmekrem kan være til hjelp…? Anonymkode: d1cf8...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #2 Del Skrevet 23. mai 2022 Den funker på meg hvertfall. Sliter i utgangspunktet ikke med å komme, men synes det er deilig å bli ekstra sensitiv. Ikke bruk for mye. Da blir det en brennende følelse Anonymkode: 29277...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Del Skrevet 24. mai 2022 Er det noen spesielle merker som er bra? Eller fungerer alle like godt? Anonymkode: d1cf8...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 24. mai 2022 #4 Del Skrevet 24. mai 2022 Exen prøvde det en gang, ble bedre orgasme sa hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #5 Del Skrevet 24. mai 2022 lsklars skrev (Akkurat nå): Exen prøvde det en gang, ble bedre orgasme sa hun Hvis orgasmen ble bedre, hvorfor da bare prøve det den ene gangen? Anonymkode: 355e3...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 24. mai 2022 #6 Del Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis orgasmen ble bedre, hvorfor da bare prøve det den ene gangen? Anonymkode: 355e3...901 Hun har garantert prøvd den ofte , kåte exen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #7 Del Skrevet 24. mai 2022 lsklars skrev (36 minutter siden): Exen prøvde det en gang, ble bedre orgasme sa hun Er det samme exen du referer til i hvert bidige innlegg du svarer i? Har du noen erfaringer eller bidrag som ikke involverer denne exen? Anonymkode: 0c34a...975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wandagirl Skrevet 24. mai 2022 #8 Del Skrevet 24. mai 2022 Ja, ble mer sensitiv, kom raskere. Tror det var kondomeriet sin egen😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 24. mai 2022 #9 Del Skrevet 24. mai 2022 Har prøvd 2 stk, noe mer ubrukelig skal jeg lete lenge etter. Tok LENGRE tid å få orgasme 😅 Luktet bare mye mint og gav en kjølende følelse. Jeg mener….legg en Fishermans friend på klitoris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 24. mai 2022 #10 Del Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det samme exen du referer til i hvert bidige innlegg du svarer i? Har du noen erfaringer eller bidrag som ikke involverer denne exen? Anonymkode: 0c34a...975 Ja, masse Bare å åpne øya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 24. mai 2022 #11 Del Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det samme exen du referer til i hvert bidige innlegg du svarer i? Har du noen erfaringer eller bidrag som ikke involverer denne exen? Anonymkode: 0c34a...975 Hvis man har hatt en partner, kanskje i lang tid, er det da så rart at mye av erfaringen man har er nettopp med den personen? Hvis jeg kun har reist på ferie til Italia de siste 15 åra, vil du nok få flest reisetips derfra om du spør meg. Ikke helt unaturlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 26. mai 2022 #12 Del Skrevet 26. mai 2022 Påkrevd skrev (På 24.5.2022 den 18.41): Hvis man har hatt en partner, kanskje i lang tid, er det da så rart at mye av erfaringen man har er nettopp med den personen? Hvis jeg kun har reist på ferie til Italia de siste 15 åra, vil du nok få flest reisetips derfra om du spør meg. Ikke helt unaturlig. Riktig Gadd ikke svare folk som kun er ute etter å trolle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå