Gå til innhold

Hundeforsikring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken forsikring har du på hunden din? 🐶☺️

Anonymkode: b8aa5...db6

AnonymBruker
Skrevet

Agria. Men synes de er veldig dyre og har dårlig dekning. 

Anonymkode: 5a6e8...447

AnonymBruker
Skrevet

Tryg. Det var den jeg fant som dekket mest (også tenner). Den var heller ikke så alt for dyr. 

Anonymkode: 152d0...089

AnonymBruker
Skrevet

Gjensidige. Ikke dyre, og jeg har aldri hatt problemer med de. Kjappt oppgjør om jeg har betalt selv, og direkteoppgjør med veterinær.

Anonymkode: d9078...459

AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Takk for tips! Har sett på både Gjensidige, Tryg, Frende og Storebrand. Synes Agria er veldig dyr. Vanskelig å velge 🙉

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hmm. Takk for tips! Har sett på både Gjensidige, Tryg, Frende og Storebrand. Synes Agria er veldig dyr. Vanskelig å velge 🙉

Seriøse oppdrettere har forsikret valpen under svangerskapet. Da tar du bare over forsikringen når du kjøper valpen. Styr unna alle andre oppdrettere

Anonymkode: 388dc...872

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Seriøse oppdrettere har forsikret valpen under svangerskapet. Da tar du bare over forsikringen når du kjøper valpen. Styr unna alle andre oppdrettere

Anonymkode: 388dc...872

Vi kjøper valp fra en seriøs oppdretter i Sverige. Tviler på vi kan ta over en svensk forsikring 😅

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjørte helkasko på hunden :)

Anonymkode: ab71f...ac2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vi kjørte helkasko på hunden :)

Anonymkode: ab71f...ac2

Hvilket selskap valgte dere? ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Har superforsikring i If 😊

Anonymkode: 22608...3fb

AnonymBruker
Skrevet

Agria, vi har videokonsultasjon med veterinær gratis om man skulle trenge det også, har vært praktisk som da hunden plutselig hovnet opp under øyet en søndag kveld. 

Anonymkode: a81df...1b8

• Liker 1
Skrevet

Har Gjensidige på begge hundene. Er veldig fornøyd, har aldri måttet trøble med dem!

Skrevet

Har forøvrig også videokonsultasjon i Gjensidige, og veldig fint med direkteoppgjør hos veterinæren så man bare betaler egenandelen der istedenfor å betale alt og så få igjen (selv om de er superkjappe og pengene kommer samme dag eller dagen etter).

Skrevet

Har klp. Billig. Har fått tilbake når det har vært behov

Skrevet

Tryg. Stort sett veldig fornøyd og ikke noe kluss når bikkja ble hasteoperert. Sendte bare inn all dokumentasjon og fikk penger i retur. Stort minus for manglende direkteoppgjør, det savner jeg fra da vi hadde agria. 

AnonymBruker
Skrevet

Agria. Veldig fornøyd, direkteoppgjør og aldri hatt noe problem med dekning.

Anonymkode: 1b280...eeb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tryg, veldig fornøyd med dem. Eneste minuset er at de ikke har direkteoppgjør, men det har jeg løst ved å be om faktura fra dyrlege, også sender jeg inn fakturaen og får penger fra Tryg før jeg betaler fakturaen.

Anonymkode: 4775e...745

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 22.03):

Vi kjøper valp fra en seriøs oppdretter i Sverige. Tviler på vi kan ta over en svensk forsikring 😅

Mulig de har Agria da det er ett svensk selskap. Agria er Europas største dyreforsikrings selskap. Så da skal du kunne ta over fra de, noe som lønner seg pga dekning av ting forskjellige ting. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi valgte Tryg, kostbar og god dekning. Vi valte toppdekning og da er det meste inkludert, tenner, hoggormbitt (uten egenandel) osv.

Store forskjeller på hva du får dekket og må betale. Pass deg for flytende egenandel

Anonymkode: d3fe1...e41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...