AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Jeg har møtt en mann som egentli startet som noe gøy å vi blei enig om å være faste partnere med hverandre for hygge. Probleme er nu at jeg savner han når han ikke er her. Han er så ømm, omsorgsfull å føle meg så trygg på han itillegg til at han er veeldig kjekk og føler at vi har god kjemi hverandre. Kan ligge opp langt på natt å prate med hverandre. Men vi ønsker hverandre forskjellige ting i live. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg dreges mot han selv om jeg vet det ikke føre meg seg noe godt. Redd jeg får mitt hjerte knust om jeg fortsetter. Hva ville du gjordt? Burde jeg snakke med han om dette? Anonymkode: 5ea8f...4b8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #2 Skrevet 23. mai 2022 Dere ønsker forskjellige ting i livet? Altså ting som er uforenlige forskjeller, som å få barn eller ikke? Anonymkode: 3e0a1...c3a 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 Hva skal du snakke med ham om dersom du allerede vet dere vil forskjellige ting? Du må bestemme deg for noe her, det som er best for deg og det som er lurest. Enten kan du snakke med ham om dette og finne ut hva han føler, og se om han vil prøve som kjærester, eller så hadde jeg satt foten ned for meg selv og kuttet dette ut. Det vil spare deg for mye hjertesorg. Anonymkode: 42461...b20
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #4 Skrevet 24. mai 2022 Hvor forskjellige er de tingene? Går det ikke an å møtes på midten på noe? Eller vil han ikke ha kjæreste, kun sex? Og nå vil du mere? Anonymkode: 7b4fd...010
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 Spør ham hva han føler. Hvis han ikke har følelser for deg løp så fort du kan!!!!!!. Jeg har vært i et "uforpliktende" forhold i åtte måneder og nå sitter jeg her og har skikkelig kjærlighetssorg etter at han har begynt å treffe en annen. Anonymkode: e87d9...82a 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spør ham hva han føler. Hvis han ikke har følelser for deg løp så fort du kan!!!!!!. Jeg har vært i et "uforpliktende" forhold i åtte måneder og nå sitter jeg her og har skikkelig kjærlighetssorg etter at han har begynt å treffe en annen. Anonymkode: e87d9...82a Uff klem ❤ vanskelig å rive seg løs og håpet er så sterkt, så føler man seg kastet som søppel når de finner noen de plutselig vil mer med, verste dritten. Anonymkode: 42461...b20 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #7 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uff klem ❤ vanskelig å rive seg løs og håpet er så sterkt, så føler man seg kastet som søppel når de finner noen de plutselig vil mer med, verste dritten. Anonymkode: 42461...b20 Jeg var i et «uforpliktet» forhold i to år! Verste sorgen jeg har vert borti. Aldri mer! Vil du mer enn han, MÅ du løpe, det kommer til å rive deg i fillebiter viss ikke. Anonymkode: 7b4fd...010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå