AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Jeg har bedre og dårlige perioder. I bedre perioder er jeg litt tøffere og kanskje klarer finne mot til å svare noen. Så kommer min dårlige periode, og jeg tørr ikke en gang å åpne apper fordi folk kan se jeg er pålogget. Om jeg tørr å være på appene, så tørr jeg ikke å legge igjen noen spor (se storyer/legge ut egne snaps). Det er slitsomt, for hver gang jeg klarer være tilstedet på nettet igjen, så får jeg kommentarer som «Hvorfor ignorerer du meg?» eller «om du ikke liker meg, så kan du bare si det» osv. Det påvirker meg når jeg er frisk nok til å være ute i offentligheten, for da får jeg også slike kommentarer i ansiktet. Det får meg til å føle at jeg ikke kan være på nettet i det hele tatt. Men jeg har jo så lyst når jeg føler meg bra… Anonymkode: 23518...41a 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #2 Skrevet 23. mai 2022 Vær ærlig, si det som det er. Da får du mer forståelse også. Anonymkode: 56458...010 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #3 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vær ærlig, si det som det er. Da får du mer forståelse også. Anonymkode: 56458...010 Det er sant det, men jeg syntes også det er veldig ubehagelig å brette ut som min psykiske helse. Til tider føler jeg at jeg ikke har noe annet valg, men da tror de ikke på meg uansett og bare ser på meg med et skeptisk blikk 🙄 ts Anonymkode: 23518...41a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #4 Skrevet 23. mai 2022 Så folk skal være tankelesere og selv skjønne hvorfor de blir ignorert, for hvis de spør blir du krenka og ignorerer dem enda mer. Jaja, hold på med det, så skal problemet nok løse seg selv.. Anonymkode: a74b7...970 1
Batteri Skrevet 23. mai 2022 #5 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så folk skal være tankelesere og selv skjønne hvorfor de blir ignorert, for hvis de spør blir du krenka og ignorerer dem enda mer. Jaja, hold på med det, så skal problemet nok løse seg selv.. Anonymkode: a74b7...970 Tosk. 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #6 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er sant det, men jeg syntes også det er veldig ubehagelig å brette ut som min psykiske helse. Til tider føler jeg at jeg ikke har noe annet valg, men da tror de ikke på meg uansett og bare ser på meg med et skeptisk blikk 🙄 ts Anonymkode: 23518...41a Du trenger vel ikke gå i detaljer, men gi en liten forklaring som viser at du ikke ønsker å ignorere noen, men at du går gjennom en del problemer privat. Du ville sikkert ønsket en tilbakemelding selv om en du var i kontakt med plutselig ble borte i perioder. Anonymkode: 27887...c56
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #7 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er sant det, men jeg syntes også det er veldig ubehagelig å brette ut som min psykiske helse. Til tider føler jeg at jeg ikke har noe annet valg, men da tror de ikke på meg uansett og bare ser på meg med et skeptisk blikk 🙄 ts Anonymkode: 23518...41a Jeg slet veldig med angst en periode. Ikke på samme måte som deg, men hvis jeg feks møtte en jeg kjenner på butikken kunne kroppen «eksplodere» i angst. Jeg måtte bare si «sorry, jeg sliter med angst, det har ikke noe med deg å gjøre». Jo mer jeg utsatte meg for det jeg fikk angst for jo mindre angst (selvom det tok tid å bli frisk..) Jeg mistet noen venner på veien og fikk noen nye, men de vennene jeg sitter igjen med er helt gull. Anonymkode: 6a4f5...c8a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #8 Skrevet 24. mai 2022 Kan relatere til dette problemet. Er også veldig varierende form og i gode perioder kan jeg bygge relasjoner og vedlikeholde mens i dårlige river jeg ned alt jeg bygde opp. Etter dårlige perioder blir det dermed mye å ta tak i. Kan til tider virke uoverkommelig. Jeg ville ikke vært for åpen og fortalt gud og hvermann at du har angst. Nettopp fordi det kan gi deg mer angst av at alle vet og alle tenker ting om deg basert på den informasjonen. Det er ikke alle som er så forståelsesfulle så se an typen og hold det til de nærmeste og forståeslsesfulle. Er vel bare å si fra at det ikke har med vedkommende å gjøre men at du i perioder ikke bruker sosiale medier så mye. Er helt greit det, ikke alle som alltid er tilgjengelig. Anonymkode: a95f1...7b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå