Gjest gjest Skrevet 9. november 2005 #1 Skrevet 9. november 2005 Han har truet med kidnapping av lille jenta på 2 år.Han har ikke fått avgjort søknaden hos UDI ennå. Slik jeg har forstått det,så må han ha mer samvær for å få opphold. Han har samvær to timer i uka under tilsyn. Jeg er livredd for å overlate hun til han alene,han har mishandlet meg foran henne.Skilt pga mishandling. Heldigvis har jeg fått meg en advokat som sier at vi skal ha den samværsavtalen vi har,og ikke gi han noe mer. Håper virkelig han blir utvist,orker ikke tanken på å ha han her. Han har både overfor meg og andre,truet med å kidnappe henne om han blir sendt ut.han er fra tyrkia
Far til 2 Skrevet 9. november 2005 #2 Skrevet 9. november 2005 Ved trusler om vold og kidnapping blir sansynligvis hans sak enda svakere. Jeg forstår godt at du er skeptisk og antar at han ikke får mer samvær utifra det du sier. Jeg antar at UDI er informert om trusselen og at dette blir del i deres vurdering om oppholdstilatelse slik du beskriver det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå