AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Slo opp med eksen for 2 uker siden. Vi var sammen i 6 mnd, og det gikk dårlig hele veien. Bare kaos og dritt, til slutt orket jeg ikke mer. Jeg har egentlig vært ferdig med han veldig lenge. Det er ikke noe fare for at han vil finne meg på tinder (han bor 3 timer unna), men vi har en del felles venner her jeg bor. Og rykter spres jo fort. Men igjen, så var det veldig få som visste om at vi var en greie. Når er det OK å lage tinder bruker? Anonymkode: abd41...016
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #2 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slo opp med eksen for 2 uker siden. Vi var sammen i 6 mnd, og det gikk dårlig hele veien. Bare kaos og dritt, til slutt orket jeg ikke mer. Jeg har egentlig vært ferdig med han veldig lenge. Det er ikke noe fare for at han vil finne meg på tinder (han bor 3 timer unna), men vi har en del felles venner her jeg bor. Og rykter spres jo fort. Men igjen, så var det veldig få som visste om at vi var en greie. Når er det OK å lage tinder bruker? Anonymkode: abd41...016 Nå Anonymkode: 3fab4...80d 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #4 Skrevet 23. mai 2022 Hadde dere vært sammen i mange år så kunne du holdt an, men med kun 6 måneder med tull og fjas er det fritt fram fra han gikk ut av døra. Anonymkode: 43694...ee8 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #5 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nå Anonymkode: 3fab4...80d AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Når du vil Anonymkode: ad59f...f87 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hadde dere vært sammen i mange år så kunne du holdt an, men med kun 6 måneder med tull og fjas er det fritt fram fra han gikk ut av døra. Anonymkode: 43694...ee8 Okei, godt å høre! 😅 ts Anonymkode: abd41...016
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #6 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slo opp med eksen for 2 uker siden. Vi var sammen i 6 mnd, og det gikk dårlig hele veien. Bare kaos og dritt, til slutt orket jeg ikke mer. Jeg har egentlig vært ferdig med han veldig lenge. Det er ikke noe fare for at han vil finne meg på tinder (han bor 3 timer unna), men vi har en del felles venner her jeg bor. Og rykter spres jo fort. Men igjen, så var det veldig få som visste om at vi var en greie. Når er det OK å lage tinder bruker? Anonymkode: abd41...016 Akkurat når du vil og er klar for å date. Det er slutt mellom dere! Anonymkode: 78bd5...086 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #7 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Akkurat når du vil og er klar for å date. Det er slutt mellom dere! Anonymkode: 78bd5...086 Okei 😄 ts Anonymkode: abd41...016
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå