AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Prøvde å finne meg en ny, lys dongeribukse i dag. Nesten bare mom jeans å finne. Jeg synes at disse rett og slett er ubehagelige å ha på seg. Tykt og stivt stoff uten stretch, og hvis den skal sitte fint på, må den være kjempestram rundt hoftene og magen! Jeg har brede hofter, men tynne lår. Finner bare ingen som passer meg... Det får bli en god gammeldags skinny jeans med stretch i stedet. 🙂 Anonymkode: 3672e...b56
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #2 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøvde å finne meg en ny, lys dongeribukse i dag. Nesten bare mom jeans å finne. Jeg synes at disse rett og slett er ubehagelige å ha på seg. Tykt og stivt stoff uten stretch, og hvis den skal sitte fint på, må den være kjempestram rundt hoftene og magen! Jeg har brede hofter, men tynne lår. Finner bare ingen som passer meg... Det får bli en god gammeldags skinny jeans med stretch i stedet. 🙂 Anonymkode: 3672e...b56 Enig. Mer komfortabelt og sitter penere på de fleste. Anonymkode: 183bd...409 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 22 hours ago, AnonymBruker said: Prøvde å finne meg en ny, lys dongeribukse i dag. Nesten bare mom jeans å finne. Jeg synes at disse rett og slett er ubehagelige å ha på seg. Tykt og stivt stoff uten stretch, og hvis den skal sitte fint på, må den være kjempestram rundt hoftene og magen! Jeg har brede hofter, men tynne lår. Finner bare ingen som passer meg... Det får bli en god gammeldags skinny jeans med stretch i stedet. 🙂 Anonymkode: 3672e...b56 Prøv bootcut eller flare? Anonymkode: 4962c...a14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå