jentee24 Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Hei! Jeg jobber fast 81% innenfor helse og er for tiden mye vekke fra jobb mens jeg er gravid grunnet vanskelig pasientgruppe og tung jobb å gjøre som gravid . Til vanlig pleier jeg å jobbe mye ekstra og lønnen pleier å være god men nå som jeg ikke klarer så mye ekstra så kjenner jeg at panikken kommer sigende inn nå som jeg vet at de teller de 3 siste månedene før man går ut i perm som permisjonspenger . lurer på om det er noen type jobber man kan søke på som feks inneholder mye bilkjøring/kundeservice osv. eller høres dette helt latterlig ut ?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #2 Skrevet 23. mai 2022 Søk i vei! Telefon/kundeservice jobb høres jo bra ut! Anonymkode: 1615d...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #3 Skrevet 23. mai 2022 Du burde søkt svangerskapspenger fremfor å slutte å ta ekstravakter, de teller med i grunnlaget for svangerskapspenger. Man søker ikke på bakgrunn av stillingsprosenten, men arbeidsplassen, og inntektstap er et kriterier for stønaden. Du har jo et inntektstap når du må droppe å ta ekstra vakter pga risikofylt arbeidsplass. Har du derimot svangerskapspenger kan du ikke ta på deg ekstra jobb utenom. Anonymkode: 64254...419
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå