anonym12344 Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Hva hadde dere gjort hvis kjæresten deres sov med en annen jente? Han sa han holdt rundt henne fordi han trodde det var meg i søvne. Han var på besøk hos ei venninne i en annen by. Planen var at han skulle sove på sofaen. Hva hadde du gjort?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #2 Skrevet 23. mai 2022 Hahahhaa, hadde sparket han på dør og sagt det var den dårligste løgnen jeg noen gang har hørt. Anonymkode: caab2...847 2 3
John McClane Skrevet 23. mai 2022 #3 Skrevet 23. mai 2022 Hø hø, artig liten historie det der, han hadde sikkert truse på og kuken var nok aldri stiv i løpet av natten. Jeg tror dette der er sant og fullstendig troverdig. Menn er ikke som dere kvinner tror, vi er ikke kåte hele tiden og hopper ikke på et knull bare sjansen byr seg, vi er mennesker med følelser, vi har faktisk følelser både over og rundt kuken også, ikke bar i kuken! Som om vi er så følelsesløs, nei vi føler mer enn kvinner tror, de fleste føler på seg når de trenger et knull. Tenk hva det krever! Nei dette er en historie for de naive og likegyldige. Skål!
Baktusen Skrevet 23. mai 2022 #4 Skrevet 23. mai 2022 Jeg kjenner at jeg ikke orker å engasjere meg når du nå har laget så mange tråder om samme temaet. Det blir ganske slitsomt faktisk. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #5 Skrevet 23. mai 2022 Du tar et valg selv, akseptere eller ikke. Jeg: Nei, hadde ikke verken trodd på det eller akseptert det. Bye bye! Anonymkode: d625c...9ac
anonymbruker2312 Skrevet 23. mai 2022 #6 Skrevet 23. mai 2022 Det må være den største idiotiske unnskyldningen jeg har hørt i mitt hele liv. Du må enten være fryktelig lett å lure, eller så er han bare stokk dum. Du bør nok revurdere hele forholdet med han, for slik det ser ut nå så kommer han nok til å lyve om absolutt alt.
Perelandra Skrevet 24. mai 2022 #7 Skrevet 24. mai 2022 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg