Gå til innhold

Norwegian, refunderbare flexbiletter betalt med klarna

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kansulerte to flex flybilletter hos Norwegian på lørdag morgen. Disse skulle betales på faktura hos Klarna. Jeg er redd for at det blir noe rot med dette, og at betalingen ikke blir trukket fra klarna. Noen som har erfaring med flexbiletter og klarna. Tror at norwegian skal melde ifra til klarna, men er redd for at de ikke gjør det, og at jeg må betale beløpet. 

Fikk en rotete kvittering etter kansellering der det står: flexbilettene og ikke reist, og beløp , og totalsum, og at det betales med klarna.  Står ingenting om refusjon. 

Jeg kontaktet norwegian på chat på søndag. Da sa de at jeg kunne vente meg en refusjon innen 1 til 5 dager, men burde det ikke refunderes automatisk når jeg trykker på kansellering? 

Noen som har vært borti dette med norwegian, refusjon og klarna? 

Jeg har på følelsen at norwegian ikke har kontroll på dette. Men håper at de har. 

Anonymkode: 8a849...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Norwegian har fått penger av klarna, og du skal betale klarna.

Norwegian refunderer deg pengene som du skal bruke til å betale klarna. 

Anonymkode: 77981...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Norwegian har fått penger av klarna, og du skal betale klarna.

Norwegian refunderer deg pengene som du skal bruke til å betale klarna. 

Anonymkode: 77981...9a1

Det visste jeg ikke. For det står at de betaler refusjon til det betalingskortet som jeg brukte for å betale reisen. Trodde at de kunne endre regningen hos Klarna. Norwegian har ikke kontonummeret mitt. Da må jeg registrere dette på siden deres. Har ikke fått oppgitt at det er slik de gjør det. Men takk for opplysningen. 

Anonymkode: 8a849...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...