AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Jeg har et lite barn, pappaen har ca 30 % samvær (hans valg). Jeg har altså ikke mye "fritid", så ikke så mye muligheter til fritidsaktiviteter som er fast hver uke, for eksempel. Vil ikke involvere meg med noen på jobb. Har Match og Tinder, men lite imponert hittil. Matcher med en drøss med menn, men ingen tar noe initiativ. Og om jeg gjør det så svarer bare 10 %. Og så slutter de å svare, selv om jeg alltid stiller spørsmål så det skal være lett å svare, osv. Hvor treffes folk egentlig? Er det stort sett nettdating? Jeg har det fint alene altså, men savner sex og en å prate litt med over et glass vin en og annen kveld. Så er ikke desperat heller 😄 Anonymkode: 19d1e...e01
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #3 Skrevet 23. mai 2022 Hva med å se etter fedre i sammenheng med aktiviteter med barna? Trodde det var det store møteplassen for mødre jeg 😅 Men hva vet jeg… Men du kan jo møte noen som har en kid på samme alder som din? At barn leker sammen med andre barn de ikke kjenner skjer vell fort? Eller?😅 Nå er jeg på en bane her jeg kan ingenting om 🙈 Men er det ikke lett å bare hive ut et spørsmål til et annet foreldre? «Hvor gammel er din?☺️« Kan nå hende at mor er i nærheten, men det kan man ikke ta stilling til om man ikke ser hun 😅 Samme er det jo ellers, man kan jo flørte med hvem som helst som går uten partner. Som for meg, jeg kan jo ikke tenke «jeg skal ikke gi han bak kassa et flørtende blikk, for han har jo sikkert en kone et sted!» Anonymkode: 6ebae...8f1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #4 Skrevet 23. mai 2022 Du kan jo prøve deg ut i arenaer hvor det kan være typisk at menn tar med barna, som lekeland osv 😛Hvor gammelt er barnet ditt? Anonymkode: 6ebae...8f1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #5 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med å se etter fedre i sammenheng med aktiviteter med barna? Trodde det var det store møteplassen for mødre jeg 😅 Men hva vet jeg… Men du kan jo møte noen som har en kid på samme alder som din? At barn leker sammen med andre barn de ikke kjenner skjer vell fort? Eller?😅 Nå er jeg på en bane her jeg kan ingenting om 🙈 Men er det ikke lett å bare hive ut et spørsmål til et annet foreldre? «Hvor gammel er din?☺️« Kan nå hende at mor er i nærheten, men det kan man ikke ta stilling til om man ikke ser hun 😅 Samme er det jo ellers, man kan jo flørte med hvem som helst som går uten partner. Som for meg, jeg kan jo ikke tenke «jeg skal ikke gi han bak kassa et flørtende blikk, for han har jo sikkert en kone et sted!» Anonymkode: 6ebae...8f1 Eh… jo? Det normale er å tenke at de kanskje har partner. Anonymkode: 18c5b...04e 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #7 Skrevet 23. mai 2022 Jeg tar språkkurs og har dratt på møter for folk med felles interesser, f.eks. reise, kultur og hobbyer. Synes det er mye hyggeligere å møte masse folk gjennom felles hobby og kanskje finne noen man liker istedenfor masse nettdating. Anonymkode: 1c16e...fa1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #8 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Eh… jo? Det normale er å tenke at de kanskje har partner. Anonymkode: 18c5b...04e Så man skal aldri flørte med noen, fordi hvem som helst kan ha partner? 😛 jeg sier ikke at man skal flørte aggressivt, men det er lov å komme i prat og se hvor det ender. De som har partner er ofte tidlig ute med å få det frem, om de er trofaste da. Skal man bare flørte med de som har et tydelig merke i panna at de er single? For det finnes jo ikke. Bare flørte med de som er på tinder? Nei vettu hva. På tinder er det mye søppel, hva med å heller møte noen i den virkelige verden?☺️ Anonymkode: 6ebae...8f1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #9 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva med å se etter fedre i sammenheng med aktiviteter med barna? Trodde det var det store møteplassen for mødre jeg 😅 Men hva vet jeg… Men du kan jo møte noen som har en kid på samme alder som din? At barn leker sammen med andre barn de ikke kjenner skjer vell fort? Eller?😅 Nå er jeg på en bane her jeg kan ingenting om 🙈 Men er det ikke lett å bare hive ut et spørsmål til et annet foreldre? «Hvor gammel er din?☺️« Kan nå hende at mor er i nærheten, men det kan man ikke ta stilling til om man ikke ser hun 😅 Samme er det jo ellers, man kan jo flørte med hvem som helst som går uten partner. Som for meg, jeg kan jo ikke tenke «jeg skal ikke gi han bak kassa et flørtende blikk, for han har jo sikkert en kone et sted!» Anonymkode: 6ebae...8f1 Haha, foreløpig har jeg aldri møtt en annen forelder utenom barnehagen. Og Leos lekeland, men der er det umulig å slå av en prat, man må liksom bare løpe etter 🙈 Men mulig det blir bedre når han blir større (er 3 nå) og begynner på fritidsaktiviteter, så det er et godt tips for fremtiden 😊 Anonymkode: 19d1e...e01
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #10 Skrevet 23. mai 2022 Entern skrev (16 minutter siden): Pub. Gå ut når ungen er hos far. Jeg kjenner ingen som liker å dra på pub, hvordan blir jeg tatt imot som ensom kvinne der da? 😅 Anonymkode: 19d1e...e01
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #11 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg tar språkkurs og har dratt på møter for folk med felles interesser, f.eks. reise, kultur og hobbyer. Synes det er mye hyggeligere å møte masse folk gjennom felles hobby og kanskje finne noen man liker istedenfor masse nettdating. Anonymkode: 1c16e...fa1 Ja, det er det som er så kinkig når man har et lite barn store deler av tida, det er ikke så mye rom for sånt 😕 Anonymkode: 19d1e...e01
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #12 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så man skal aldri flørte med noen, fordi hvem som helst kan ha partner? 😛 jeg sier ikke at man skal flørte aggressivt, men det er lov å komme i prat og se hvor det ender. De som har partner er ofte tidlig ute med å få det frem, om de er trofaste da. Skal man bare flørte med de som har et tydelig merke i panna at de er single? For det finnes jo ikke. Bare flørte med de som er på tinder? Nei vettu hva. På tinder er det mye søppel, hva med å heller møte noen i den virkelige verden?☺️ Anonymkode: 6ebae...8f1 Man vet jo aldri. Har tenkt mange ganger at jeg skulle være hyggelig mot de rævstygge, og så kommer det en dame vandrende. Da blir jeg litt satt ut. Sitter hjemme etterpå og drikker vin og lurer på om det er mulig. Mens jeg skuer ut mot horisonten og tenker dype tanker om Åssen det er mulig….. går noen vinflasker da, men er viktig å tilføre litt inspirasjon til de dype refleksjonene mine. De brukbare mennene har da dame! Seff må man tenke at de har dame. Vær obs på selvutnevnte hotties som advarer deg om at de har dame. Det har jeg opplevd. Rare mannfolk som forteller meg at de har dame. 🥹 guuud, kleint. Jeg er jo ikke interessert. 🙈 Anonymkode: 421b7...c5c 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #13 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man vet jo aldri. Har tenkt mange ganger at jeg skulle være hyggelig mot de rævstygge, og så kommer det en dame vandrende. Da blir jeg litt satt ut. Sitter hjemme etterpå og drikker vin og lurer på om det er mulig. Mens jeg skuer ut mot horisonten og tenker dype tanker om Åssen det er mulig….. går noen vinflasker da, men er viktig å tilføre litt inspirasjon til de dype refleksjonene mine. De brukbare mennene har da dame! Seff må man tenke at de har dame. Vær obs på selvutnevnte hotties som advarer deg om at de har dame. Det har jeg opplevd. Rare mannfolk som forteller meg at de har dame. 🥹 guuud, kleint. Jeg er jo ikke interessert. 🙈 Anonymkode: 421b7...c5c Nå mener jeg de som klarer si at man har kjæreste på en mer normal måte da 😆 F eks «ja er fint vært ja, nå kommer dama å henter oss snart også skal vi ha en piknik, Lisa (barnet) er så glad i det!» eller «Dama er på senteret en tur, jeg syntes det er ork så vi koser oss heller her på lekeplassen!» Men ja, finnes raringer som bare er slik «Jeg har kjæreste jeg!!!!🙄» Anonymkode: 6ebae...8f1 1
Entern Skrevet 23. mai 2022 #15 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner ingen som liker å dra på pub, hvordan blir jeg tatt imot som ensom kvinne der da? 😅 Anonymkode: 19d1e...e01 Argh det er jo litt dumt da, finnes pubber der det går helt ok men også mange der det bare blir ubehagelig mas 😩😫😫
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #16 Skrevet 23. mai 2022 Nordensparadis skrev (26 minutter siden): Via felles venner 👌 Ingen av mine venninner har mannlige venner, og kjærestene deres er enten fra utlandet (null nettverk) eller ti år yngre enn meg (bare alt for unge menn 😄). Så der er det et heller lite marked 🙈 Anonymkode: 19d1e...e01
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #17 Skrevet 23. mai 2022 Nå snakket jeg med en sjarmerende mann på Tinder, men han hadde jo motsatt barnefri fra meg. Det er liksom den logistikken i tillegg til alt annet som skal klaffe 😄 Dømt til å være alene tror jeg 😅 Anonymkode: 19d1e...e01
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #18 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå snakket jeg med en sjarmerende mann på Tinder, men han hadde jo motsatt barnefri fra meg. Det er liksom den logistikken i tillegg til alt annet som skal klaffe 😄 Dømt til å være alene tror jeg 😅 Anonymkode: 19d1e...e01 For en frekk mann. Anonymkode: 421b7...c5c
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #19 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For en frekk mann. Anonymkode: 421b7...c5c Haha, han var jo søt, er bare typisk 😄 Anonymkode: 19d1e...e01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå