Gå til innhold

Hva er det beste innen serie og film du har sett siste ukene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser her inne at dere har sett mye forskjellig, men synes det er vanskelig å vite om dere har likt det, evnt hvor bra det var. Så hva vil dere anbefale videre?

Anonymkode: 4ea74...f74

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Clark på Netflix. 

Anonymkode: a6eaa...f38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stranger på Netflix var nervepirrende og dritbra fra første minuttene, satt seriøst som klistra og skjønte ingenting, anbefales sterkt! Stort pluss at det er miniserie uten cliffhanger. 

Anonymkode: e6ba0...faa

• Liker 2
Gjest Kerrs Pink
Skrevet

Serien War of the worlds, fra 2019. Går på Disney+

Veldig moro scifi action 😊

Skrevet

Bosch Legacy på Prime. Bør se Bosch sesongene først hvis en ikke har sett dem. Er vel noe av det beste av amerikansk krim de siste årene.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjertestopper på netflix , helt fantatasisk :) blitt helt hekta ,sett den allerede 6 ganger og film synes jeg Room, vi må snakke om kevin, Unhinged og harry potter ( vet de er gamle,men har først sett de nå )

Anonymkode: 15b25...11d

• Liker 2
Skrevet

Begynte opp igjen på The Missing sesong 2 i går, og det er fortsatt en av de beste jeg har sett. Sesong 1 er også god, men ingenting slår sesong 2 (de har separate storylines, men samme detektiv). Har alltid en episode av The Durrells på gang når jeg trenger noe rolig, den er så avslappende og fin.

Ser This Is Us når episoden kommer ut en gang i uken, den elsker jeg. Siste sesongen har vært fantastisk.

Også så vi nettopp ferdig Nedgravde Hemmeligheter (Unforgotten) på Britbox/TV2 Play, de tre første sesongene og den anbefales sterkt!

• Liker 1
Skrevet

Mayor of Kingstown!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat sett ferdig Only murders in the building, synes den var artig og underholdende.

Anonymkode: f88f7...0e5

• Liker 1
Skrevet

Euphoria på HBO.  veldig bra

Skrevet

Har sett s3 og s4 av The Last Kingdom (Netflix). 
Det er visst en sesong til, men når den kommer på plattformen er uvisst… blæh.

Det var svar på det beste jeg har sett i det siste. Anbefales.

Skrevet

"Kidding" med Jim Carrey på hbo

"The staircase" også hbo

AnonymBruker
Skrevet

Borgen, de første tre sesongene på Netflix. Har ikke sett den nye. 

Anonymkode: 03483...f9e

• Liker 1
Skrevet

Better call Saul.

Fatter ikke at den serien ikke får mer oppmerksomhet. Tror den går litt under radaren.

Den er bedre enne Breaking bad og har en dybde i karakterer og handlingsoppbygging som er bedre enn det meste på tv.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

The Flight Attendant, HBO 

Den er morsom, trist og litt creepy

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
fru Alving skrev (På 24.5.2022 den 20.55):

Better call Saul.

Fatter ikke at den serien ikke får mer oppmerksomhet. Tror den går litt under radaren.

Den er bedre enne Breaking bad og har en dybde i karakterer og handlingsoppbygging som er bedre enn det meste på tv.

Kanskje fordi den fikk den da den kom for mange år siden🤣 Du er bare sent ute 😂 Ja, vet om den nye sesongen. 

Anonymkode: 51496...8c5

AnonymBruker
Skrevet

Har begynt å se The Timetravelers wife på Disney+, meget lovende. Ser også This is Us, elsker den. Pørni og Made in Oslo er to gode norske serier. Av eldre anbefales En natt. 

Anonymkode: e42b3...931

AnonymBruker
Skrevet

Av filmer: The Sadness (Ku Bei). Men det er for horrorfans som ikke er skvetne av seg. 

Anonymkode: ba438...3d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kanskje fordi den fikk den da den kom for mange år siden🤣 Du er bare sent ute 😂 Ja, vet om den nye sesongen. 

Anonymkode: 51496...8c5

Jeg tenker jo på den siste sesongen😅

Skrevet
mordi9 skrev (12 timer siden):

Helt enig! Men denne sesongen har gått litt for treigt synes jeg. Dumt at der er pause frem til 11.juli. 

Synes det er deilig med sakte oppbygging. Snart er det ugjenkallelig slutt på BCS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...