Gå til innhold

Drittkjerring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg ei drittkjerring som ikke vekker jentungen daglig? Min stedatter på 20, arbeidssøker. Hjelper henne selvfølgelig opp når hun har avtaler, men utover det mener jeg at det er et minimum man kan forvente av voksne folk, å ta ansvar for egen døgnrytme

Anonymkode: c577f...e45

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Hun får sette på alarm. 

Kaller hun deg for drittkjerring? 

Da hadde jeg sluttet å vekke henne når hun har avtaler også. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er ikke du en drittkjerring som ikke vekker henne hver dag. At du i det hele tatt vekker henne de dagene hun har avtaler, er et gode hun bør sette pris på. Å stå opp på egenhånd er en del av voksenlivet, og det må hun stå ansvarlig for selv. Det er det minste du kan forvente av henne. 

Kvinne 26 her

Anonymkode: f702c...99f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler deg å slutte å vekke henne, så får hun kjenne på konsekvensene - hvis hun ikke rekker sine avtaler. 

Kvinne 26 her

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En 20-åring er voksen nok til å komme seg opp selv. Jeg stod opp på egenhånd  fra jeg var 12 år.

Anonymkode: 581ef...622

AnonymBruker
Skrevet
Meadow skrev (30 minutter siden):

Helt enig. Hun får sette på alarm. 

Kaller hun deg for drittkjerring? 

Da hadde jeg sluttet å vekke henne når hun har avtaler også. 

Nei da😊 hun kaller meg ikke drittkjerring, men jeg føler meg som det når jeg ikke vekker henne.

AnonymBruker
Skrevet

Takk! 

AnonymBruker
Skrevet

Er du seriøs? hun burde jo bodd alene, hadde ikke hatt noen som vekket henne da 🙈

Anonymkode: 88f5a...ce2

AnonymBruker
Skrevet

Den jenta har en grusom stemor som ikke forstår hvordan det er å være ung i dag. 

Anonymkode: 6c630...65d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den jenta har en grusom stemor som ikke forstår hvordan det er å være ung i dag. 

Snowflakes 🙄🤧

Anonymkode: 9dd96...294

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Å ta ansvar for seg selv og sitt eget liv, ved å komme seg opp om morgenen bør være en selvfølge. Å unnskylde det med at det er så tøft å være ung i dag er latterlig. Hvor mange puter under armene skal legges under oss unge? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er jeg ei drittkjerring som ikke vekker jentungen daglig? Min stedatter på 20, arbeidssøker. Hjelper henne selvfølgelig opp når hun har avtaler, men utover det mener jeg at det er et minimum man kan forvente av voksne folk, å ta ansvar for egen døgnrytme

En på 20år bør flytte ut og ta konsekvensene av å være voksen! Ikke ditt ansvar!

Anonymkode: 80d00...e74

AnonymBruker
Skrevet

Så mange sure folk her😆 Hun er ung og full av hormoner. Du hadde sikkert vært drittkjerring hvis du vekket henne hver dag og. Sånn er det å være foresatt. Men hun setter nok innerst inne pris på deg og er glad for at du vekker henne. Sikkert ikke så let å være ung og arbeidsledig heller.

Anonymkode: cc8aa...55e

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Retningslinjene for bruk av forumet finner du her.

Vh Rhodiola, mod.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...