Gå til innhold

Folk som er svært ivrige for deretter å gi fullstendig faen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere vært borti noen slike mennesker? Som altså maser veldig om noe og er helt der oppe, for så å være totalt uinteresserte, lunkne og småfrekke kort tid senere. 

Anonymkode: a11e0...25d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har møtt noen mennesker som minner om det du snakker om. Kan være frustrerende.

Anonymkode: be844...379

Skrevet

Ja, har møtt slike. 

Jeg kan selv være slik, at jeg plutselig har mye energi og kan prate mye, til at jeg plutselig kanskje 30 min senere bli nedstemt. 

Aner ikke hvorfor. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har dere vært borti noen slike mennesker? Som altså maser veldig om noe og er helt der oppe, for så å være totalt uinteresserte, lunkne og småfrekke kort tid senere. 

Mange...  Tror nesten de fleste folk er sånn ( meg selv inklusiv). Handler jo bare om timing og det å være på nett... 

Endret av Beeblebrox
AnonymBruker
Skrevet

Bipolare folk du mener? 

Anonymkode: df458...e42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 16.38):

Tror det har noe med usikkerhet å gjøre. 

Anonymkode: 086e6...d65

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 16.38):

Ja, noen ganger kan det være at den andre har vist lite interesse en stund så mister man den energien.

Andre ganger så har noen så mye greier i livet sitt at det gjør slik at energien blir borte. 

Anonymkode: df85a...eef

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ei slik venninne. Ja, HADDE. Vet ikke om jeg kan kalle henne ei venninne lenger. I mange år har vi kjent hverandre, hun tok mye kontakt. Vi hang sammen hver dag etter at hun flyttet til byen jeg bor i (i år). Hun var veldig på. Bare plutselig så slutter hun å svare, enda det var hun som så absolutt ville ut den helga. Jeg spurte når og hvor, og hun bare var helt borte. Nå liker hun ikke bildene mine en gang (legger ikke ut så ofte heller), tar aldri kontakt men ser hun er aktiv på sosiale medier. Drittfolk. 

Anonymkode: 37cdb...db0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...