AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Hei, Jeg fikk påvist akutt egglederbetennelse på begge sider nylig. Ekstremt smertefullt. Uvisst hvorvidt egglederne mine har tatt skade av det eller ikke.. Noen med lignende erfaring som har lykkes i å bli gravide, evt. ikke? Føler jeg har fått svært lite info om dette, og ønsker å høre erfaringer. Ble forresten operert, men fjernet ikke noen av egglederne. Anonymkode: d76c4...2af
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 Uff da.. God bedring til deg kjære deg ❤️ nei veldig sjeldent jeg har lest det du skriver om. Det jeg heller ville gjort var og kontakte sylehuset jeg ble operert på og spurt de spm jeg lurer på. Hvis ikke så har du landsdekkende steder du kan ringe også kanskje får du svar på det også 🌷. Ikke ta sorgene på forskudd. Har troen på deg og at du kan fint bli gravid men hør med helsepersonell om sånt. Er mange raringer her inne som bare vil skremme deg eller gå rett i angrepsmodus. Hør med dem. Det er det aller beste. Så kan du puste lettet i bakken og senke skuldrene. Lykke til da Anonymkode: a8076...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå