AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Del Skrevet 23. mai 2022 Hva kommer dette av? Noen som vet? Nå spiser hunden min gress, så er tydeligvis ikke helt god i magen. Anonymkode: f4a93...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. mai 2022 #2 Del Skrevet 23. mai 2022 Magesyre. Hunden din trenger mer mat og vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #3 Del Skrevet 23. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (41 minutter siden): Magesyre. Hunden din trenger mer mat og vann. Prøvde å gi han mat, men han ville ikke ha. Spiser vanlige måltider hver dag.... Har tilgang til vann hele tiden som han har drukket av. Anonymkode: f4a93...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #4 Del Skrevet 23. mai 2022 Dette er bilde av avf. og ikke oppkast... Anonymkode: f4a93...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #5 Del Skrevet 23. mai 2022 Ikke noe å bry seg om så sant allmenntilstanden er bra og at det ikke gjentar seg mange ganger😄 Anonymkode: eeb46...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #6 Del Skrevet 23. mai 2022 Er allmenntilstanden grei? Du skriver at hunden ikke har så mye matlyst nå, som ikke er uvanlig for hunder som føler seg litt uggen i magen. Om hunden ellers er grei, så ville jeg gitt det et par dager. Du kan prøve med skånemat (fiskeboller og ris) og/eller canikur for hund på apoteket i noen dager. Gir det seg ikke og/eller om hunden får dårlig allmenntilstand, så tar du den med en tur til dyrlegen. Anonymkode: 63958...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #7 Del Skrevet 23. mai 2022 evt koke fisk/el mikro - risen kan være bløt - hell noe risvann over risen😃 Anonymkode: eeb46...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #8 Del Skrevet 26. mai 2022 Min hund fikk dette. Det var i en periode jeg ikke hadde så god peiling på for. Jeg ga en del billig våtfor. Og ellers blandet jeg litt av tilfeldige typer for jeg kjøpte fra vanlig butikk. Jeg tror rett og slett han ikke fikk nok/riktig næring. Da jeg byttet til et for fra dyrebutikk, og kun ga det utenom litt rent kjøtt/fisk, så ble magen 100% bra. Anonymkode: ea3ba...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå