Gå til innhold

Noen menn som har fantasert om å ligge med kompisen dame...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... også når du selv er i et forhold? Jeg fantaserer om kona til kompisen min. Hun har store, deilige pupper. 

Anonymkode: aafb8...623

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

... også når du selv er i et forhold? Jeg fantaserer om kona til kompisen min. Hun har store, deilige pupper. 

Er vel mer vanlig enn uvanlig. Iallefall om kompisene har damer man har sans for 😁

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er hun? 

Anonymkode: 83414...49d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan helt ærlig si nei, når jeg møter damer som kompisene mine har vært kjærester med, eller jeg vet bare har hatt ONS med så er det som om de blir en del av den delen av hjernen man plasserer for familie medlemmer. Ikke at jeg bryr meg om dem på samme måte som at familie medlem. Det bare aldri kunne falt meg inn å ligge med dem.  Den eneste gangen noen lignende skjedde var jeg var forelsket i noen som ble sammen med en kompis, men det var etter jeg allerede var forelsket i henne så det var anderledes.

Anonymkode: b64cf...5fc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gammel er hun? 

Anonymkode: 83414...49d

I slutten av 20-årene

Skrevet (endret)
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det har sikkert de fleste, men det lar en bli en fantasi. Om jeg hadde merka "god kjemi" med dama til en kompis, hadde jeg sørga for å ha minst mulig med henne å gjøre, til det punkt at jeg hadde takket nei til fester og rett å slett unngått henne.

På en annen side er det litt disgusting, jeg liker ikke å tenke på at andre har vært med sleiva si i den gryta før til å begynne med, når det er en kompis blir det enda ekklere.

Endret av Fridiskusjon.no
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg kan helt ærlig si nei, når jeg møter damer som kompisene mine har vært kjærester med, eller jeg vet bare har hatt ONS med så er det som om de blir en del av den delen av hjernen man plasserer for familie medlemmer. Ikke at jeg bryr meg om dem på samme måte som at familie medlem. Det bare aldri kunne falt meg inn å ligge med dem.  Den eneste gangen noen lignende skjedde var jeg var forelsket i noen som ble sammen med en kompis, men det var etter jeg allerede var forelsket i henne så det var anderledes.

Anonymkode: b64cf...5fc

Bra! Dette er brocode men på en god måte. 

Anonymkode: 4ab8a...ae0

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart, de som sier nei, de lyger 😄

Anonymkode: 81989...7bd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri. Samboeren min er minst en 9/10.

Ingen av mine venner har noe bedre enn maks 7/10.

Anonymkode: 65fb0...6d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt klart, de som sier nei, de lyger 😄

På seg selv kjenner man andre? Fordi du er en mann uten slike psykiske sperrer trenger ikke andre være slik. Så hva er "fantasi" definert som i denne tråden? Fantasere som å gjøre virkelighet ut av det for det kan fort fantasier utvikle seg til om muligheten byr seg, eller bare en drøm når man napper i løken uten noen som helst vilje til å realisere det? Det siste kan nok mange gjøre. For meg er det mer interessant om noen vil prøve seg på kameraten sin dame, for det går på etikk, moral og ære! Ingen gjør slikt med en kammerat eller noen annen opptatt dame for den slags skyld.

AnonymBruker
Skrevet
Antiviruset skrev (1 time siden):

På seg selv kjenner man andre? Fordi du er en mann uten slike psykiske sperrer trenger ikke andre være slik. Så hva er "fantasi" definert som i denne tråden? Fantasere som å gjøre virkelighet ut av det for det kan fort fantasier utvikle seg til om muligheten byr seg, eller bare en drøm når man napper i løken uten noen som helst vilje til å realisere det? Det siste kan nok mange gjøre. For meg er det mer interessant om noen vil prøve seg på kameraten sin dame, for det går på etikk, moral og ære! Ingen gjør slikt med en kammerat eller noen annen opptatt dame for den slags skyld.

Det står fantasere, ikke realisere, min venn. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Med kompisen dame? Dama til kompisen? Joda, har skjedd det. Husker dama til bestekompisen, en sommer, lenge siden nå, de mest perfekte solbrune legger og lår, en hvit og rød sommerkjole med lang splitt som viste lårene helt opp til hoftene, og noen lag av de mest sexy kritthvite areobicsokkene som fremhevet de brune leggene enda sterkere, over de hvite noen sexy knallrøde. De var foldet helt perfekt, tykke og posete. Knallrød leppestift, stort 90-tallshår. Da var jeg sjalu på kompisen da. Hun var jo svært sexy til vanlig. Men akkurat denne dagen og kvelden husker jeg som det var i går. Hun hadde de flotteste leggene og lårene jeg noen gang har sett og alltid to eller tre lag av disse aerobicsokkene i sirlige folder. Hun la alltid føttene i min kompis sitt fang, han masserte dem gjennom sokkene. Jeg tror det var da jeg ble fotfetishist. Fantaserte om å måtte sniffe føttene og sokkene hennes. Hun hadde alltid et lurt smil. Kompisen fortalte at sokkene alltid var på mens de hadde sex. Nærmeste jeg kom hennes sokker var en gang de kom på besøk, det sprut regnet, de var klissvåte, hun dro av seg sokkene, spurte om hun kunne låne sokker, tok aldri med seg sine. Spurte aldri etter dem. Så hun bruke Nikesokkene hun lånte av meg under to lag av aerobicsokkene sine mange ganger. Tror det var de samme, de var ikke så vanlige. Knelange med brede lilla striper. Man så såvidt logoen og øverste stripe stikke opp over de tykke foldene. Jeg spurte aldri om å få de igjen. Det tok en evighet å tørke de hun la igjen husker jeg. Tre lag, kritthvite over lysegrå, over mørkegrå. De har jeg enda. De er fortsatt som hun forlot dem men i sokkeskuffen som et minne. 

Anonymkode: 603b2...50d

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kan med hånda på hjertet si at nei, det har jeg aldri fantasert om. 🙂
Flere av kompisene mine har pene damer, men har aldri fantasert om å ligge med noen av de. 🙂

Anonymkode: 465fb...41f

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Aldri tenkt tanken. Men jeg nyter synet av pene damer. Uten å være misunnelig. Jeg har selv ei super dame. Sikkert mange som fantaserer om hvor deilig jeg har det :)

Skrevet

Hvem har ikke det?

AnonymBruker
Skrevet

Eh, nei det har jeg ikke. Damene til kompisene er helt off limits, selv etter et brudd.

Anonymkode: 39d62...64f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...