Gå til innhold

Vil du være prinsessa i forholdet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du behov for en partner som får deg til å føle deg som en prinsesse?

🥹

Anonymkode: 74197...fc9

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt 👸🏼💕

Anonymkode: e676d...ee3

AnonymBruker
Skrevet

Vært gift med en høyere offiser i over 20 år. Blir behandlet som en dronning 🙂. Får aldri bære handleposer, får dyre gaver når han har vært på jobbreiser, bør helst ikke gjøre noe tungt eller bli skitten på hendene. Må jo nesten le litt av ham. Er heldigvis en selvstendig dame da 🙂

Anonymkode: d3c37...c5b

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Til en viss grad, men nei.

Anonymkode: 7c6ca...dd8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vært gift med en høyere offiser i over 20 år. Blir behandlet som en dronning 🙂. Får aldri bære handleposer, får dyre gaver når han har vært på jobbreiser, bør helst ikke gjøre noe tungt eller bli skitten på hendene. Må jo nesten le litt av ham. Er heldigvis en selvstendig dame da 🙂

Kunne aldri levd sånn for eksempel 😅 Hadde fått fnatt, takler ikke at folk drar ut stoler og holder dører åpne for meg engang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men han har et stort behov for å ta vare på kvinner, barn og eldre. Så jeg lar han styre på. Ser ikke poenget med å såre han med å påpeke at jeg ikke egentlig trenger menn til noe som helst i livet, selv om det er sant. 

Anonymkode: 3afb3...5a1

• Liker 3
Skrevet

Uh, nei. Heller behandle mannen min som en prins/konge. Hater å dulles med. 

Skrevet

Nei, døtrene mine er min manns prinsseser. Ville aldri ha hatt prinsesse behandling eller rolle, dronning derimot! Det er min rolle ❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kunne aldri levd sånn for eksempel 😅 Hadde fått fnatt, takler ikke at folk drar ut stoler og holder dører åpne for meg engang.

Jeg syns bare det er gøy 🙂. Hadde jeg vært et hjelpeløst nek, så hadde det jo vært teit. Men vi offisersfruer er vant til å være lange perioder alene om alt hjemme, så både han og jeg vet jo at jeg klarer å ordne opp i det meste 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan føler en prinsesse seg, mener du? Spurt Ingrid, Märtha eller Astrid? 

Anonymkode: 82f41...798

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i et forhold da jeg fikk prinsesserollen og han tok på seg tjener roller. En mer dysfunksjonell forhold skal du lette lenge etter. Ente til slutt med en bitter mann og dame/jente som hadde mistet all sexlyst. En stygg sirkel der jo mer han var "snill" jo mindre så jeg han som en mann. 

Jeg er i dag i et forhold der jeg til tider  bli behandlet som en prinsesse, spesielt da jeg var gravid. Han er ikke en dørmatte og det er lett å respektere han. men ja venner og familie vil nok si vi er litt gammeldagse. Er fornøyd med det. 

Anonymkode: bcef4...e9f

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg liker å gjøre ting selv. Vil ha en mann for sex og samtaler, resten klarer jeg selv.

Anonymkode: 69f74...5bf

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har vært i et forhold da jeg fikk prinsesserollen og han tok på seg tjener roller. En mer dysfunksjonell forhold skal du lette lenge etter. Ente til slutt med en bitter mann og dame/jente som hadde mistet all sexlyst. En stygg sirkel der jo mer han var "snill" jo mindre så jeg han som en mann. 

Jeg er i dag i et forhold der jeg til tider  bli behandlet som en prinsesse, spesielt da jeg var gravid. Han er ikke en dørmatte og det er lett å respektere han. men ja venner og familie vil nok si vi er litt gammeldagse. Er fornøyd med det. 

Anonymkode: bcef4...e9f

Hah! Jeg har vært i forhold hvor mannen ville være prinsesse. Jeg måtte være mannen, psykologisk støtte, bank, matmor, tryggheten, idioten, etc, you name it, og på toppen av det hele ville han være mannen, eller, han ville egentlig være en veldig vis mann. 🤪 Han ble sint hvis jeg ville prioritere meg selv, hvis jeg ikke brukte all min våkne tid på ham. Han så på meg med synd på meg-øyne. 🥺 Ferdig med han nå, ja. Guuuud. Er det mulig. Og så en mann, da … som vil både være mann og prinsesse. En som har forstått alt. 🙈

Anonymkode: 74197...fc9

Skrevet

Blir et litt sært rollespill, men jeg er åpen for nye impulser. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, virkelig bare en million prosent NEI. 

Anonymkode: 96a23...f0e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Herlig mann da😂😎! Min er stikk motsatt 😅😅😅😅. Hender en sjeldent gang han skimter til med engelsk gentleman holdning 😂😂.. er heldigvis ganske selvstendig og tøff og er vel han som blir behandlet som en prinsesse her i hus 😂.. eneste han skal ha, er at han bærer matvarer stort sett når vi handler 😍🥰. Men der går grensa 😂…  gjorde eksperiment i helgen fordi vi krangler stadig vekk om husarbeid og slappheten hans fordi han sutrer at jeg som er hjemme bør gjøre alt 😂. Mens han jobber så mye ( kjenner flere med 14 timers vakter som likevel tar ansvar og hjelper til )😂. Så lot reine klær ligge, kjøkken se rotete ut og null støvsuging og ingen mann som letta på ræva i helga med fri heller 😂😂😂😂. Og å være hjemme betyr ikke st man sløver hele dagen. Huset fult av unger, en 13 åring som virkelig er tenåring og må passes nøye på 😂😂. De to andre er over 17 pg 19, mens de to andre bor i Bergen og mine er på Østlandet foreløpig 😎. Jeg vasker huset, passer på 13 åringen på alle mulige måter, sørger for alle har mat å spise, lager middag og lager kaffe, vipser penger her og der 😂… er også halvveis i svangerskap nr 4 ( biologisk ). Og hus på 300 kvadrat ca. Men jeg elsker mannen min da selv om han er en stor sutrende prinsesse 😂. For all den kjærligheten han gir og viser er uvurderlig med alt annet 😍. Og kunne ikke hatt en annen baby pappa enn han 😍😍

Anonymkode: 796bd...eb1

AnonymBruker
Skrevet

Overhodet ikke. Er i 3. trimester med bekkenløsning og kynnere. Får ikke til å gjøre stort og sitter med forferdelig dårlig samvittighet for all oppvartningen min kjære må drive med. 

Synes det er mye hyggeligere å gjøre ting for han enn at han gjør ting for meg.

Anonymkode: dde64...b02

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Herlig mann da😂😎! Min er stikk motsatt 😅😅😅😅. Hender en sjeldent gang han skimter til med engelsk gentleman holdning 😂😂.. er heldigvis ganske selvstendig og tøff og er vel han som blir behandlet som en prinsesse her i hus 😂.. eneste han skal ha, er at han bærer matvarer stort sett når vi handler 😍🥰. Men der går grensa 😂…  gjorde eksperiment i helgen fordi vi krangler stadig vekk om husarbeid og slappheten hans fordi han sutrer at jeg som er hjemme bør gjøre alt 😂. Mens han jobber så mye ( kjenner flere med 14 timers vakter som likevel tar ansvar og hjelper til )😂. Så lot reine klær ligge, kjøkken se rotete ut og null støvsuging og ingen mann som letta på ræva i helga med fri heller 😂😂😂😂. Og å være hjemme betyr ikke st man sløver hele dagen. Huset fult av unger, en 13 åring som virkelig er tenåring og må passes nøye på 😂😂. De to andre er over 17 pg 19, mens de to andre bor i Bergen og mine er på Østlandet foreløpig 😎. Jeg vasker huset, passer på 13 åringen på alle mulige måter, sørger for alle har mat å spise, lager middag og lager kaffe, vipser penger her og der 😂… er også halvveis i svangerskap nr 4 ( biologisk ). Og hus på 300 kvadrat ca. Men jeg elsker mannen min da selv om han er en stor sutrende prinsesse 😂. For all den kjærligheten han gir og viser er uvurderlig med alt annet 😍. Og kunne ikke hatt en annen baby pappa enn han 😍😍

Anonymkode: 796bd...eb1

Allerede på mandag i tretiden har du brukt opp ukekvoten på smilefjes. 

Anonymkode: 9be21...56f

• Liker 8
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er ikke noen prinsesse. Jeg ønsker å bli behandlet som en likeverdig partner. 

Anonymkode: b1b08...e04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig svak for det, selv om jeg fint klarer meg selv.

Men i retur er jeg skikkelig husmor.

Anonymkode: 4cd58...5a9

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...