Gå til innhold

Cathrine 21 om røde flagg blant menn.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var en fin liste det. Mange av de mennene hun nevner har jeg ikke møtt. Nr 2 der beskriver godt min siste fyr, utrolig turn off når menn er sånn 😑

Sånne menn blir så utrolig usexy!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er enig med henne. Flere av de tingene hun nevner kan for noen virke som småtteri i forhold til de alvorligste røde flaggene, men slikt "småtteri" vil i lengden gnage i stykker ethvert forhold.

Anonymkode: 02854...c07

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at nummer 4 er meg i forrige uke😂

Var på date med en dame ( daten gikk veldig bra) som spurte om planene mine for helgen. Jeg svarte helt konkret, selv ikke da hun fortalte hva hun skulle gjøre tok jeg hintet. 🫣

Vi har en ny avtale denne uken. 

Anonymkode: fe579...880

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig i mye, men ikke nødvendigvis rødt flagg at noen kun sender snap/melding på kveldstid. En del har jo krevende jobb eller andre forpliktelser på dagtid, så det kan være vrient å "chatte" frem og tilbake. Jeg hadde i alle fall ikke sett på det som et rødt flagg. 

De andre tingene er mer selvsagt, og det er jo ingen oppegående som ikke skjønner at man hinter om å treffes når den andre spør deg om hva man skal på en gitt dag. Enten det, eller så later de som de ikke skjønner fordi de egentlig ikke er interessert. 

Anonymkode: 6e669...9e6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sende melding kun på kveldstid tyder på at man har et liv, det er positivt. Hvem er forresten denne Cathrine, en tilfeldig person? Realitykjendis? Influencer? Hvorfor trenger vi å vite hvem hun dater?

Anonymkode: 765cd...e44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Sende melding kun på kveldstid tyder på at man har et liv, det er positivt. Hvem er forresten denne Cathrine, en tilfeldig person? Realitykjendis? Influencer? Hvorfor trenger vi å vite hvem hun dater?

Anonymkode: 765cd...e44

sikkert noe piss fra en søppel-nettavis som vanlig. 

veldig mye slikt tull og tøys ute og går, overalt...        

Anonymkode: 92bc3...a21

Skrevet

Det er jo selvfølgeligheter disse punktene hun nevner. Blir som mange av disse dumme trådene her på Kg, hvor folk svarer "psykopat" på hva de syns er usjarmerende trekk ved en eventuell partner. Det er selvfølgeligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...