AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Del Skrevet 23. mai 2022 Hjelp! Jeg gifter meg om knappe tre uker, og har ennå ikke fått bestilt sminke til den store dagen. Har forsøkt flere steder, men enten er de useriøse, eller så tar de en uanstendig pris. Den siste jeg snakket med skulle ha 8500 for å legge sminke. Jeg syns det er mye når jeg har egen frisør utenom, så det er kun for sminken. Begynner å lure på om jeg må ordne det selv… Så da lurer jeg på: kan noen anbefale noen som er flinke på brudesminke i Drammen? (Jeg gifter meg 11. juni ) Eller; hvis jeg skal ordne det selv (er sånn tålig bra på sminke), hvilke produkter anbefaler dere? Stressa hilsen fra småsvett brud 🙈 Anonymkode: ebfd9...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Del Skrevet 24. mai 2022 Siden du er tålelig bra på å legge make-up selv anbefaler jeg deg å søke opp bridal/wedding makeup tutorials på YouTube. 8500 kr. for å legge makeup er galskap. Litt vanskelig å anbefale produkter da jeg ikke vet din hudtype og alder, men produkter fra kvalitetsmerker som Lancome, Chanel, Dior osv..pleier å være et sikkert kort. Legg vekt på at make-upen skal vare i mange timer uten å måtte trenge touch-ups, så en god primer (f.eks. LAURA MERCIER sin) og en god setting spray (jeg liker All nighter fra Urabn Decay) er superviktig. Anonymkode: 3f0a7...66c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Del Skrevet 25. mai 2022 Pleier de ikke å sminke folk i sminkebutikker og sånt? Jeg ville enten spurt om de kunne sminket deg eller sminket deg gratis (som er vanlig) også kjøper du de produktene du ønsker og bruker det på den store dagen. Anonymkode: 408f3...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #4 Del Skrevet 25. mai 2022 Wow, 8500 kr?? Aldri hørt noen som tar så mye😂 hør i sminkebutikken, f.eks Kicks, de pleier gjøre det for en langt mindre sum. Men sørg for å ha en prøvetime først da! Anonymkode: 14fcb...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå