Prøvermammaen Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Hei! Siden første test ble tatt har stimingen gått sakte, målte hcg hos lege i dag, men får ikke svaret før i kveld regner jeg med. begynte med litt lysbrun/ rosa utflod , tok så en finger opp der, og det kjentes ut som det var en åpning i livmorstappen, samt fikk jeg litt blod på fingeren .. regner med dette er et dårlig tegn?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Tja, ikke nødvendigvis. Jeg hadde lysebrun utflod daglig fra jeg testa positivt 3+3 og fram til 7+5 😅 jeg kjente også etter, og syns det kjentes ut som livmortappen var litt åpen. var veldig redd for at det gikk galt selvfølgelig, men det gikk heldigvis bra 😊 Anonymkode: e26a6...955
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Skrevet 25. mai 2022 Jeg fikk også dette når jeg var 4+6. ble veldig urolig men det gikk fint. Legen forklarte at på det tidspunktet ville det kommet en større blødning med gode klumper og magesmerter dersom det hadde blitt til en SA. Det kalles hormonell blødning og er helt normalt! Hadde to stk av dem ila første trimester. Anonymkode: 9297c...5d6
Prøvermammaen Skrevet 26. mai 2022 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2022 Er nok SA i mitt tilfelle desverre, litt senere begynte jeg å blø, og jeg har blødd mye mer enn ved vanlig mens blødning. Bare å vente på ny eggløsning før PP nr 12, dette var 4 gangen på et år, huff! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå