AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Promper du kun når du er alene, eller slipper du smygere når du er blant andre? Man kjenner av og til vond prompelukt på buss, butikk osv... Jeg gjør det kun når jeg er alene, går unna folk. Anonymkode: 123c6...2bf
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #2 Skrevet 23. mai 2022 Jeg slipper en smyger i butikk eller friluft, men ikke på jobb🙈 Anonymkode: f7ab3...82f
Purple_Pixiedust Skrevet 23. mai 2022 #3 Skrevet 23. mai 2022 Slipper smygere. Det er aldri vond lukt. Kun hvis jeg har drukket alkohol eller overspist på junk. Da lar jeg selvsagt være. 😛
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #4 Skrevet 23. mai 2022 Promper der jeg er om jeg må, så lenge det ikke er rolig 🤣 Anonymkode: d1983...cc1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #5 Skrevet 23. mai 2022 Promper sjeldent stinkere, litt lei meg for det, for det står for så mye underholdning. I går slapp jeg en stinker hjemme hos meg, og da bare: wow, lenge siden den luktet. Da ble jeg litt glad. Føler meg liksom litt normal når prompene mine stinker. 🥹 Anonymkode: d85d3...8db
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #6 Skrevet 23. mai 2022 Promper alltid med mest mulig lyd når jeg er hjemme med kona, ungene og/eller nære venner. Med fint besøk (svigerfamilie) eller fremmedfolk, går jeg på do for å prompe. Ute promper jeg alltid med maksimal lyd, bortsett fra hvis jeg er tett på fremmedfolk. Noen ganger ber jeg kona rate prompen på lyd. På jobben promper jeg bare på do. Jobber på sykehus. Anonymkode: 1630f...a2a 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #7 Skrevet 23. mai 2022 Det er deilig å prompe. Det hender jeg promper hunden på snuta og den liker det. Logrer og sniffer vilt Anonymkode: 1630f...a2a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #8 Skrevet 23. mai 2022 Jeg fiser ikke blant folk uansett, det er jævlig uhøflig. Gjør voksne folk det?? Anonymkode: 9bbc1...307 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #9 Skrevet 23. mai 2022 Ja det gjør jeg, men mine lukter aldri med mindre jeg har mensen eller magetrøbbel etter å ha spist usunt en dag. Og da unngår jeg det og kun gjør det på do eller langt unna folk Anonymkode: 878ae...ad5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #10 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Promper alltid med mest mulig lyd når jeg er hjemme med kona, ungene og/eller nære venner. Med fint besøk (svigerfamilie) eller fremmedfolk, går jeg på do for å prompe. Ute promper jeg alltid med maksimal lyd, bortsett fra hvis jeg er tett på fremmedfolk. Noen ganger ber jeg kona rate prompen på lyd. På jobben promper jeg bare på do. Jobber på sykehus. Anonymkode: 1630f...a2a 🤣 Anonymkode: 123c6...2bf
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #11 Skrevet 24. mai 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg fiser ikke blant folk uansett, det er jævlig uhøflig. Gjør voksne folk det?? Anonymkode: 9bbc1...307 Det er ikke sunt å holde igjen prompen. Anonymkode: db0a5...78b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #12 Skrevet 24. mai 2022 jeg smyger inn en der jeg kan Anonymkode: 94ce7...b1c
Avstand Skrevet 24. mai 2022 #13 Skrevet 24. mai 2022 (endret) Dere som mener at fisen deres ikke lukter, hvordan vet dere det?? Dere vet at mange ikke kjenner lukten av seg selv fordi de er så vant med den? Man vet aldri når en promp kan lukte. Skjønner ikke at dere tar sjansen! Jeg synes det er enkelt når jeg går på kjøpesentre og så går jeg inn i ei fisesky. 🤢 kan hende vedkommende ikke tror h*n lukter, men det gjør det... enda verre om det ikke er folk i nærheten og jeg blir redd at folk skal tro det er meg.. Dessuten, hvordan vet dere at det ikke kommer lyd? Jeg har brent meg ekstremt på dette! Det er mange år siden, men jeg skulle slippe noe jeg trodde var lite og lydløst når døra til rommet mitt stod helt åpen, bodde i bokollektiv og det satt folk på kjøkkenet. Ut kom en skikkelig bombe som de hørte... 😂 Endret 24. mai 2022 av Avstand
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #15 Skrevet 24. mai 2022 Avstand skrev (22 minutter siden): Dere som mener at fisen deres ikke lukter, hvordan vet dere det?? Dere vet at mange ikke kjenner lukten av seg selv fordi de er så vant med den? Man vet aldri når en promp kan lukte. Skjønner ikke at dere tar sjansen! Jeg synes det er enkelt når jeg går på kjøpesentre og så går jeg inn i ei fisesky. 🤢 kan hende vedkommende ikke tror h*n lukter, men det gjør det... enda verre om det ikke er folk i nærheten og jeg blir redd at folk skal tro det er meg.. Dessuten, hvordan vet dere at det ikke kommer lyd? Jeg har brent meg ekstremt på dette! Det er mange år siden, men jeg skulle slippe noe jeg trodde var lite og lydløst når døra til rommet mitt stod helt åpen, bodde i bokollektiv og det satt folk på kjøkkenet. Ut kom en skikkelig bombe som de hørte... 😂 Guriland! Er det sant? WoW!!! Tenk at du prompet en skikkelig høy promp så ALLE hørte det?? Hvordan reagerte de? 🥹 Anonymkode: d85d3...8db
Avstand Skrevet 24. mai 2022 #16 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Guriland! Er det sant? WoW!!! Tenk at du prompet en skikkelig høy promp så ALLE hørte det?? Hvordan reagerte de? 🥹 Anonymkode: d85d3...8db De sluttet å snakke og jeg kunne høre at den ene satt og holdt seg for for å ikke le høyt 😅 Jeg hadde ledd selv.
Anonymburker Skrevet 24. mai 2022 #17 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke sunt å holde igjen prompen. Anonymkode: db0a5...78b Nei, den blir igjen i kroppen, hoper seg opp og til slutt eksploderer vi.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #18 Skrevet 29. juni 2022 Jeg propper overalt, på bussen, butikken, trening,jobb, frisøren. Prøver å ikke fise hos legen Anonymkode: a7b5c...0f4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #19 Skrevet 30. juni 2022 Ja promper når jeg er alene og liker å fise når jeg er alene i bilen... ute blant folk kan det jo komme en og annen smyger men prøver å unngå det. Leste ett sted at alle liker sin egen prompe lukt stort sett men ikke andres. Kvinne. Anonymkode: 1c8d4...860
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #20 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 23.58): Jeg fiser ikke blant folk uansett, det er jævlig uhøflig. Gjør voksne folk det?? Anonymkode: 9bbc1...307 Jeg fiser stort sett overalt, synes det er mitt morsomt Anonymkode: a7b5c...0f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå